Logitech G910 Orion Spectrum RGB (Zwitsers)

Specificaties Bedraad Qwertz met Logitech Romer-G Tactile switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Foritain 1 februari 2018

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Een ouderwets opvallende Logitech gaming mech. Doet zo'n beetje wat je ervan zou verwachten en laat weinig punten liggen, al ontbreekt het hem niet aan concurrenten. Wel een joekel van een ding dankzij de vele extra aanwezige knoppen.

Pluspunten

• Prima stevig.
  • Aanslag / type ervaring goed in orde, toegankelijke switches voor de massa
  • Veel extra instelbare knoppen, media knoppen en fysiek volumewiel. Telefoonhoudertje ook leuk.
  • Polssteun (afneembaar / wasbaar).
  • RGB want dat is belangrijk.
  • Software goed op orde

Minpunten

• Gestabiliseerde brede toetsen aan de luide kant (spatie, rechtershift, backspace)
  • Sommige ledjes permanent blauw. Valt niet op bij RGB of andere multi-kleur instellingen, maar wel als je geheel rood wilt bijv.
  • Voornaamste 'issue' is eigenlijk een overweldigend aantal 'goede' mechs in deze prijsklasse.
  • Flinke afmetingen

Sinus_rhythm 2 september 2016

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Heb heel lang de G15 gehad en door een defect ben ik verder gaan kijken. Aangezien ik prettige ervaringen heb met Logitech heb ik weer voor het merk gekozen. De toetsen zijn erg licht en dat ervaar ik als zeer prettig.

Pluspunten

• Fijne toetsen
  • Hoge kwaliteit
  • Uiterlijk
  • RGB
  • Mediacontrols

Minpunten

• Geen beeldschermpje
  • Geen extra usb-aansluitingen

Tman11S 6 november 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (FR)

Mooi design, erg aanpasbaar aan je eigen voorkeur, 9x3 programmeerbare knoppen, stevig gebouwd, gsm docking is beter dan je denkt. Alleen voor Belgen met de vaardigheid van het blind typen of je moet leren typen op een Frans klavier.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Veel programmeerbare knoppen
  • Heldere kleur
  • gsm docking
  • gaming-mode knop
  • media controle knoppen
  • vervangbare onderdelen

Minpunten

• Geen Belgisch azerty verkrijgbaar

Kadardar 22 augustus 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Wil best geloven als dit product werkt naar behoren dat het een heel fijn toetsnebord is, echter heb ik in een korte tijd al 3 toetsenborden en 6 defecten gekregen (lees 4 maanden). Hiermee gooi ik dus ook de handdoek in de ring aangezien de bouwkwaliteit niet bijzonder hoog ligt.

Pluspunten

• Als er geen defecten zijn werkt die best fijn
  • Features dankzij de smartphone onderteuning
  • Mooie RGB effect.

Minpunten

• Switches worden gevoelig voor aanslagen
  • Veren gaan niet zo lang mee (spatie)
  • Logitech Gaming software is/was niet bijzonder stabiel.
  • Komt zonder keycap puller
  • Onderhoud technisch niet veel aan te doen dan switches en keycaps vervangen.

JasperA 3 mei 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Na een kleine 4 jaar beginnen toetsen vast te zitten. Waardeloos.

Pluspunten

• vrij zachte toetsen
  • kleuren
  • software

Minpunten

• polssteun
  • arx
  • toetsen blijven hangen!!

AltTabKeys 3 februari 2020 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

17 Oktober 2017. De dag waarop dit toetsenbord in gebruik werd genomen... 3 Februari omstreek 00:30, de dag waarop dit afschuwelijke toetsenbord is overleden...

Pluspunten

• RGB
  • Mobieletelefoonhouder
  • Behuizing is stevig
  • Bijzonder stevige kabel!

Minpunten

• Matige brouwkwaliteit
  • Zwaar, waardoor hij stevig lijkt
  • Stugge kabel in het begin.

ronmanders 4 juni 2021 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ik kan de vele klachten over dubbele toetsenaanslagen na 2+ jaar gebruik bevestigen. Logitech biedt hiervoor geen oplossingen. Ik heb veel goedkopere toetsenborden die nog geen van allen stuk zijn, 2 zelfs meer dan 10 jaar. Het is belachelijk dat een dergelijk duur toetsenbord maar een paar jaar meegaat...

Pluspunten

• fijn typen

Minpunten

• gaat maar 2 jaar probleemloos mee
  • duur

Lennardberkhof 1 april 2021 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ik wil even waarschuwen dat je dit toetsenbord niet moet kopen, de g15 ging 10 jaar mee, deze net 2 jaar. Spatie registreert niet goed en de Ctrl toets is afgebroken. De software werkt niet goed en ondersteunt iets oudere hardware niet. Na 13 jaar geen logitech meer voor mij.

Pluspunten

• Zwaar

Minpunten

• Snel kapot
  • Matige software

timsimsalabim 19 maart 2021 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Pros: Tiept prima, leuke RGB en erg luidruchtig, vind ik wel leuk Cons: Versierrandje wordt smerig, de macro toetsen zitten te dicht op de letters, die sla je perongeluk aan, "arx dock" complete onzin. Is stuk gegaan na 3,5 jaar. Bekend probleem, Logitech geeft geen service en/of garantie.

Pluspunten

• Leuke RGB opties dmv software
  • Luidruchtig

Minpunten

• Luidruchtig
  • Slechte kwaliteit, gaat stuk
  • Macros te dicht op toetsen
  • Slechte service Logitech
  • Versiersels lastig schoonmaken

Tim10055 6 januari 2021 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Dit toetsenbord gaat inmiddels al jaren mee. Erg fijn toetsenbord met een goede polsondersteuning. RGB is een leuke toevoeging en is ook met een aantal open-source programma's te combineren. Helaas beginnen de toetsen wel los te raken na een aantal keer schoonmaken.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gaat jaren mee
  • Schoonmaakmogelijkheid

Minpunten

• Arx is leuk, maar niet waarvoor je dit toetsenbord moet kopen
  • Bevat geen extra usb poort op het toetsenbord zelf

SauSkopje 4 januari 2021 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Na 2 jaar en 11 maanden beginnen sommige toetsen dubbele aanslagen te maken of helemaal niet de aanslag registreren. Volgens Logitech en Wehkamp, is dit toetsenbord na 2 jaar al afgeschreven.. Ondanks VEEL topics over dit probleem, is er nooit iets erkend geworden door Logitech. Dus blijf weg bij Logitech!!!

Pluspunten

• Robuust gebouwd

Minpunten

• Lage kwaliteit
  • Krijgt bij veel mensen problemen na 2-2.5 jaar

TargetDrone 29 oktober 2019 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ik heb dit toetsenbord nu 2 jaar. De toetsen zijn erg fijn om mee te gamen. Kwa typen vind ik cherry mx fijner. De kleuren zijn er mooi en duidelijk. Hij is wel erg groot, door bijvoorbeeld de nutteloze telefoonhouder en de extra toetsen die ik niet gebruik.

Pluspunten

• Goed gametoetsenbord
  • RGB per toets
  • Mediatoetsen
  • Logitech G software

Minpunten

• Groot
  • Typen kan beter
  • Extra toetsen bijna ongebruikt

TRyeSePP 17 juli 2019 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Prima toetsenbord. Korte travel time en fijn typen. Goede software. Helaas moeilijk andere keycaps te vinden vanwege de romer-g switches, maar daarvoor neem je ook Cherry MX. Ik kan het product verder goed aanraden.

Pluspunten

• Typt lekker, soort van CherryMX Brown, maar dan met een korte travel time.
  • Volledig RGB
  • 9 Maco's om zelf in te stellen

Minpunten

• Alternatieve keycaps moeilkijk te vinden.
  • Aardig groot
  • Polssteun een beetje waardeloos

Azerox 23 maart 2019 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (UK)

Heb dit ttbord ondertussen al een jaar. Dat ARX is nergens voor nodig en lijkt ook niet verder ontwikkeld te worden. Verder een erg snel reagerende en lekker op de hand liggende ttbord. Sommige (ook nieuwste) games kunnen de kleuren beheren.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kleuren
  • Snelle invoer

Minpunten

• Luid
  • ARX stelt niks voor

nick noman 16 december 2018 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ik zie de kleuren van lock en audio toetsen die niet kunnen veranderen als luiheid, samen met wat andere minpuntjes, Enter toets op mijn model is standaard enter toets en niet de smalle van de foto, Mijn rating 6/10

Pluspunten

• typt zeer fijn
  • stevige kabel

Minpunten

• Hoge toetsen met scherpe randen
  • Geen kleuren voor audio, caps, num en scroll lock
  • Rand is extreme vlekkenmagneet
  • Symbolen op toetsen zien er wat karig uit
  • Lijkt me zwaarder dan nodig
  • Had plastic rand liever van alluminium gehad aangezien het bord toch al zwaar is
  • Geen ballejte op windows toets, alle toetsen vlak met zinloze braille

Nachoman 26 juli 2018 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Leek een prima toetsenbord, maar na 2 jaar heb ik veel toetsen die dubbel reageren. erg irritant, ik koop iets anders.

Pluspunten

• redelijk stille toetsen
  • goed uitgebreid
  • niet teveel poespas op RGB na

Minpunten

• ARX dock beetje plastic poppenspul
  • enkele knoppen dubbele response na 2 jaar

Azerox 6 januari 2018 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ziet er leuk uit en typt wel goed, jammer dat hij zoveel lawaai maakt. Net alsof je op een metalen plaat aan het rammen bent. Het galmt na.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooie kleuren en goed instelbaar
  • Ligt stevig op het bureau

Minpunten

• Nagalmen toetsen
  • Plastic niet heel stabiel ARX DOCK

Surpunt 30 oktober 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Fijn toetsenbord, altijd prima gewerkt echter begin ik nu mankementen te krijgen. Na n jaar en 7 maandjes. Mijn spatiebalk doet af en toe raar en heeft een totaal andere aanslag klank. Van G15 naar G19 naar g910 gegaan, vanaf deze G910 koop ik geen G keyboard meer..

Pluspunten

• Stevige, zware ramplaat
  • RGB
  • Prima software
  • opzich fijne aanslag voor gamen en typen

Minpunten

• Spatiebalk is bijna "afgewerkt".
  • Niet full RGB(media keys)
  • Geen lcd schermpje meer...
  • Polsteun is gewoon hard plastic..
  • Prijzig (voor 210 gekocht)

Gelunox 5 augustus 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Ik raad iedereen die dit toetsenbord interessant vind aan even te kijken bij de reviews van de Spark variant, in mijn bevinding is de keycap zeer breekbaar https://tweakers.net/productreview/129209/logitech-g910-orion-spark-rgb-(qwerty).html

Pluspunten

• Typt erg fijn

Minpunten

• breekbare keycap mounting

V-rg 18 juli 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Mooie uitziende toetsenbord, die voor mij wel als een mechanische toetsenbord aanvoelt zonder dat het daadwerkelijk zo luid is. De Romer-G switches doen het erg goed. Gaming software werkt prima echter mis ik wel de beeldscherm die vroegere G toetsenbord hadden, vooral voor dit prijs had best gekunt.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Vrij stille switches
  • Volledig RGB
  • Mediacontrol
  • Macro toetsen

Minpunten

• Geen beeldscherm
  • Geen USB poort

McRawFull 15 juni 2017 Product gekocht

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Dit toetsenbord aangeschaft omdat mijn oude Logitech keyboard het begaf. Na lang reviews kijken en zoeken naar beoordelingen op internet, tot de conlusie gekomen dat dit het toetsenbord moest worden. Ik heb het toetsenbord nu ruim een maand in gebruik en wat een verschil met de oude. Een echte aanrader!

Pluspunten

• RGB verlichting
  • Lekker zwaar en stabiel
  • Snelle toetsreactie
  • Goede indeling toetsen

Minpunten

• Geen sleeved kabel( klein minpunt)

Puremonk 17 april 2017

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Mooi ding, typt fijn en ligt lekker onder de handen. Alle toetsen die ik nodig heb zitten erop.

Pluspunten

• Kleuren
  • ARX dock
  • Multimedia toetsen
  • Formaat
  • Balk onderaan
  • Elegant

Minpunten

• Geen usb ingang
  • zwaar (geen last van)
  • media knoppen niet RGB

SpudNL 10 maart 2017

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Erg fijn toetsenbord, de Romer-G switches zijn ook erg prettig, ik had eerst cherry mx red switches en moet zeggen dat deze Romer-G switches erg fijn of misschien zelfs fijner typen. Door het gewicht en de rubberen voetjes begint het toetsenbord niet te "lopen" als je aan het typen bent.

Pluspunten

• Macro's
  • Polssteun
  • Zwaar

Minpunten

• nog geen gevonden

Edeld 12 februari 2017

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Nu net iets meer dan een maand in gebruik, heerlijk voor gamen maar ook voor gewoon typen. Als je echt je handpalm ergens op wil laten rusten zou ik persoonlijk eerder voor de G910 Orion Spark gaan. ARX is een leuke toevoeging maar erg overbodig omdat het weinig games support.

Pluspunten

• Romer G Switches
  • Keycaps
  • Hoge kwaliteit hardware
  • Verlichting per key in te stellen (ook helderheid)
  • Software heeft enorm veel mogelijkheden
  • Geen light bleeding
  • Macro & Media toetsen
  • Uiterlijk

Minpunten

• prijs
  • ARX heeft weinig support

Whiteflashh 2 januari 2017

Logitech G910 Orion Spectrum RGB (US)

Voor mijn eerste mechanische toetsen bord voor dit bord gekozen. De Romer-G toetsen zijn heerlijk en het toetsenbord heeft veel mogelijkheden qua macro's en dergelijke. Ook de belichting is geweldig!

Pluspunten

• Zwaar (Stevig)
  • Verlichting per letter
  • Macro mogelijkheden
  • Romer-G toetsen
  • Gaming modus

Minpunten

• Geen extra USB-poort

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G910 Orion Spectrum RGB (Zwitsers)?