Intel NUC 8 Home BOXNUC8I5BEKPA2

Specificaties Mini-pc / HTPC met Ci5-8259U en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
sowen 13 juli 2019 Product gekocht

Intel NUC 8 Home BOXNUC8I5BEKPA2

V: Wat is zo klein als een broodje pindakaas - past in een lunchdoos (echt!) - maar is krachtiger dan alle computers op aarde tijdens de maanlanding samen? A: Deze NUC8i5BEKPA2.

Pluspunten

• klein
  • snelle componenten
  • veel aansluitmogelijkheden
  • Gen2 10Gbps USB poorten
  • hoge snelheid wifi
  • 1Gbps ethernet
  • heel stil
  • laag energiegebruik

Minpunten

• actieve koeling
  • Windows 10 Home ipv Pro

Features Score: 5

shrvs 2 april 2020 Product gekocht

Intel NUC 8 Home BOXNUC8I5BEKPA2

Mooie, kleine, snelle en stille microcomputer met veel aansluitmogelijkheden. Via USB-C (10Gb/s) heb ik een Fantec QB-35U31 aangesloten met 4 verschillende schijven (totaal 17TB). Ik heb alleen problemen met de "enhanced sleep" functionaliteit binnen windows 10 Home. Ik krijg deze ook niet uitgezet.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • mooi
  • stil
  • snelle USB interfaces (10Gbit/s)

Minpunten

• enhanced sleep mode problemen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel NUC 8 Home BOXNUC8I5BEKPA2?