1 review

XPG Gammix S11 Pro 512GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1
ItHappens 26 januari 2019 Product gekocht

XPG Gammix S11 Pro 512GB

Installatie was eenvoudig, helaas krijg ik hem met geen mogelijkheid zichtbaar in de bios van mijn X299. Al mijn andere SSD doen het prima, maar deze dus niet. Ik vermoed een doa, helaas. Goedkoop is kennelijk frustrerend, en uiteindelijk niet de moeite.

Pluspunten

• Installatie is een eitje

Minpunten

• Werkt niet. Totaal niet. Ook niet na bios update en verwijderen van de andere SSD's

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XPG Gammix S11 Pro 512GB?