1 review

Lenovo Tab P10 (ZA440054SE) Wit

Specificaties 10,1" • 1920x1200 • 32GB • Android 8.1 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Tablets van rond de 200 euro - Een prijsklasse met duivelse keuzes

In dit artikel vergelijken we drie tablets van rond de tweehonderd euro met elkaar en kijken we vooral welke de meeste waar voor je geld biedt.

207    10 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
migros 17 september 2019 Product gekocht

Lenovo Tab P10 (ZA440054SE) Wit

Heeft een goed en scherp scherm. Genoeg geheugen om een degelijke film met hoge resolutie te draaien. Internetten loopt lekker zonder haperingen. De vingerafdruk lezer werkt goed, beter dan swipen of een code intypen. De kindermodus heb ik niet uitgetest maar voorbeelden op YouTube beloven alleen maar goeds.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Android 9.0 gewoon via de updates
  • Snel voor zijn doen
  • Erg dun en mooi design
  • Weinig intern geheugen maar vauit een kaartje leest ie zeer goed
  • Vingerafdruk is een must

Minpunten

• Veel onnodige software die je irriteeert tijdens het gebruik
  • Aan en uit knop aan de zijkant zeer gevoelig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Tab P10 (ZA440054SE) Wit?