1 review

Eizo Flexscan EV3285 Wit, Zwart

Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Eizo Flexscan EV3285 Wit, Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Dutchiee 4 februari 2019 Product geleend

Eizo Flexscan EV3285 Zwart

Vorig jaar heb ik de EV3237 mogen reviewen, en daar werd ik al zeer verliefd op. Vandaag de dag is er een nieuwe versie die wij eveneens onder de loep nemen, namelijk de EIZO EV3285. Wat de EIZO EV3285 zoal kan, dat laat ik je in deze review zien!

Pluspunten

• On-site 5 jaar garantie! Bij reparatie komt UPS langs met een vervangende monitor
  • EcoView en EcoView Sense
  • De gebruikte materialen en afwerking zijn van hoog niveau
  • Vele aansluitingen en mogelijkheden bijv. pip en pbyp
  • Prachtig paneel
  • Handig en overzichtelijk menu
  • Aanpasbaarheid monitor qua menu en software
  • Aanpasbaarheid monitor qua hoogte, kantel vermogen etc.

Minpunten

• Het scherm is aan de prijzige kant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Eizo Flexscan EV3285 Wit, Zwart?