1 review

be quiet! Pure Power 11 700W CM

€ 95,-
Specificaties 700W (80 Plus Gold) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de be quiet! Pure Power 11 700W CM. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
spaceowl 5 september 2019 Product gekocht

be quiet! Pure Power 11 700W CM

Stilste voeding die ik ooit ben tegengekomen. Maar wat nog leuker is deze voeding heeft mijn GTX 1070 Coil Whine compleet opgelost!!!! Geen krakende hoog frequentie geluid meer bij de spoel van de grafische kaart of de voeding. Had hiervoor een OCZ 1000W PSU met hele erge graphicscard coil whine.

Pluspunten

• Lost je Coil Whine op.
  • Is zo stil dat je het niet kan horen.
  • Goeie efficiencie
  • Duurzaam
  • Goede prijs
  • Goede silent wing 3 fan die er in zit, duurzaam en stil/
  • Vergeleken EVGA en Corsair vele malen beter qua geluid, performance en duurzaamheid.

Minpunten

• PCI-E 6+2 kabel is te kort voor de meeste grote grafische kaarten dus je moet 2 van die kabels gebruiken en dat is niet mooi. Heb zelf de modulaire kabel van hun gekocht apart voor 20 euro de CP-6620 nylon cable.

Uitrusting Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een be quiet! Pure Power 11 700W CM?