1 review

be quiet! Pure Power 11 600W CM

€ 84,60
Specificaties 600W (80 Plus Gold) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de be quiet! Pure Power 11 600W CM. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
eatme 19 juli 2021 Product gekocht

be quiet! Pure Power 11 600W CM

Zeer stille voeding die doet wat hij moet doen. Er worden ook een aantal verschillende SSD/molex voedingskabels bijgeleverd zodat je de juiste kan kiezen zodat je zo min mogelijk kabels in de kast hebt. Kabels zijn lang genoeg voor mijn Be Quiet Pure Base 600 kast.

Pluspunten

• Stil
  • Alles zwart

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een be quiet! Pure Power 11 600W CM?