€ 356,-
Specificaties 6,41" • 2340x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Arnoud Wokke - Redacteur 29 oktober 2018

OnePlus 6T - Niet elke verandering is verbetering

De OnePlus 6T is alweer een uitstekende smartphone voor een prijs die meevalt. Vooral de combinatie van het mooie oledscherm, de prima accuduur, de vlotte werking en de fijne Android-ervaring maakt van de 6T een overtuigende smartphone. Het is jammer genoeg geen betere smartphone dan zijn voorganger, de OnePlus 6. De accu is groter, maar de accuduur is hetzelfde. De vingerafdrukscanner onder het scherm is tof, maar niet per se handiger of sneller. Daarvoor moet je bovendien de 3,5mm-jack opgeven en dat is een groot offer. Het langere scherm en de kleinere inkeping zijn uiteraard wel welkom. Zeker nu veel concurrenten die dit voorjaar uitkwamen, minder kosten, is de concurrentie voor de 6T groter dan voor de 6, dus deze OnePlus-telefoon is geen koopje, maar wel een uitstekende smartphone. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Rick vd Grient 17 februari 2019 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Inscreen finger print sensor werkt slechter dan wordt geadverteerd.

Pluspunten

• Accuduur
  • Logischere plaatsing van alert slider
  • Krachtige processor
  • Kleinere notch tegenover Oneplus 6

Minpunten

• Inscreen finger print sensor
  • Geen stereo speaker

Lefty_BlueHand 25 juli 2019 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Fijne telefoon die snel werkt zonder al teveel poespas. Alleen zonder een hoesje is ie zo glad als een aal.

Pluspunten

• Goede Camera
  • Notch is softwarematig te verbergen
  • Werkt snel
  • Fingerprint sensor in het scherm werkt snel

Minpunten

• Erg glad zonder hoesje! Met droge handen amper vast te houden en glijdt overal zomaar vanaf

ItsAmazingNewbie 16 maart 2019 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Ik heb hem zelf al een paar maanden en hij bevalt me prima. Moest wel even wennen van de overstap van iOS naar android maar dat duurde niet lang :D. De camera had ik alleen iets beter verwacht voor de prijs.

Pluspunten

• lekker snel
  • groot scherm
  • genoeg opslag voor de gemiddelde persoon

Minpunten

• camera

computers075Newbie 18 februari 2019 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Wat een slechte telefoon, galery werkt niet, youtube kan niet on fullscreen, wit is geel, en typen werkt heel slecht, echt het enige wat goed is aan deze telefoon is her opladen, maar dan word de oplader wel gloeiend heet, costummer support drukt me weg als ik klachten heb.

Pluspunten

• Quick charge

Minpunten

• Camera
  • Youtube geen fullscreen
  • scherm lijkt geel
  • galery werkt niet
  • typen werkt ook slecht
  • oplader word gloeiend heet
  • costummer support bar slecht

matthijsc 21 januari 2019 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Upgrade vanaf OnePlus 5T - die voelde al heel erg snel aan en werkte fijn. De 6T is nog een stuk sneller en soepeler daarentegen. De enige concessie is het ontbreken van een 3,5mm jack wmb.

Pluspunten

• Snelle interface (dan 5T)
  • Mooi scherm - kleine notch
  • Vingerafdruk in scherm
  • Face-unlock super snel
  • Glazen achterkant zorgt voor betere grip
  • Knoppen voelen meer solide dan 5T

Minpunten

• Geen 3,5mm jack

samdhooreNewbie 21 december 2018 Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

prima product voor goede prijs, er zijn wel kleine foutjes, achteraf gezien had ik liever de samsung s9 gekocht. de 2e camera is er alleen voor de look, er zijn niet veel mensen die ik ken die portrait foto pakken en het heeft geen headphone jack

Pluspunten

• goede prijs
  • mooie design
  • super snel
  • mooi scherm (goede Oled)
  • groot scherm, goed voor films

Minpunten

• hoewel klein is de notch aanwezig
  • under screen fingerprint is niet snel en met natte/ koude handen werkt het niet
  • de top bezel is net iets groter dan de side bezel (mijn autisme kan er niet tegen)
  • 2 camera alleen voor de looks eigenlijk
  • camera niet goed
  • geen grote upgrade tov op 6
  • chin zorgt voor assymetrie
  • glass back maar geen wireless charging

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart?