XPG SX8200 Pro 512GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Nurfey 3 november 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 512GB

Mooi product! Eerst zat ik te twijfelen gezien ik reviews las over ADATA software, alleen is dit ding bijna "plug 'n play". Ik heb absoluut geen spijt van het aanschaffen van dit product

Pluspunten

• Snelheden
  • Heatsink meegeleverd
  • Geen software nodig

Minpunten

• Geen

PutvogelNewbie 18 juli 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 512GB

2 gekocht, werken prima :-)

Pluspunten

• goedkoop en snel

Minpunten

• geen minpunten nog

bb4l 3 juli 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 512GB

Super snel ginestalleerd. Windows 10 vanaf USB 3.0 super snel geladen en geinstalleerd. Na installatie van Windows is windows echt super snel geladen. Koffie drinken lukt niet meer...

Pluspunten

• snel geinstalleerd
  • Super snel

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XPG SX8200 Pro 512GB?