Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

De nieuwe Hero is weer een top bordje. Kwaliteit van componenten goed, bios en RGB software staan aan de top, nieuwe AI OC doet uitstekende zaken, en visueel is het allemaal echt prachtig met uitstekende aandacht voor detail. Inhoudelijk weinig concessies, maar de meerprijs boven 'gewoon goed' is heel groot.

Pluspunten

• Prima stroomvoorziening
  • Goede bouw en afwerking, visueel echt prachtig.
  • Ruim aantal fan-, RGB- en USB opties. Eigenlijk genoeg aansluitingen voor 'bijna alle builds'
  • Bios en RGB software het beste voor elkaar bij Asus
  • Integrated I/O shield 4tw.
  • Top-end audio

Minpunten

• Meerprijs boven mainstream borden wel heel erg fors. Goed nadenken of je dit wel nodig hebt, teert deels op een sterke 'must have' x-factor.
  • Geen 10Gbps- of dual-LAN als je dat zoekt.

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

De Asus ROG Maximus XI Hero (WiFi) is een moederbord vol met features. Veel fan headers, USB poorten, een interne USB 3.1 generatie 2 header, on-board knoppen en een CMOS reset op het I/O zelf, één-voor-één aangename features.

Pluspunten

• Kwalitatief en visueel een held.
  • Veel connectiemogelijkheden en features (fan headers, RGB headers, on-board knoppen, Q-POST scherm et cetera).
  • Geïntegreerd I/O schild.
  • Mooie AURA-verlichting (RGB) op het moederbord zelf.
  • SupremeFX S1220A/Realtek ALC S1220 audiovoorziening.
  • Intel 9560 WiFi module met 2x2 MU-MIMO en Bluetooth versie 5.
  • Nieuwe de AI Overclocking Guide in de UEFI is erg interessant voor overklokken.

Minpunten

• Onduidelijkheid over de 'werkelijke' fase verdeling van het powerdesign. Wanneer ik meer weet, zal ik de review actualiseren.

Stijn0541 22 januari 2020 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Top product werkt geweldig.

Pluspunten

• Goeie kwaliteit
  • Mooi design
  • Werkt top

Minpunten

• Breekbaar

JMpoot 19 december 2019 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Prima moederbord zoals ik gewend ben van ASUS. Het enige wat mij enorm tegenviel, is de kwaliteit van de bijgeleverde WiFi-adapter.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Uiterlijk
  • BIOS

Minpunten

• WiFi-adapter

webweb 26 augustus 2019 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Werk heel mooi makelijk aan te sluiten en echt besten wat je kan kopen in mijn ogen werk top

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • mooi
  • Snel

Minpunten

• Duur

stijndepestel 24 augustus 2019 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Eenvoudig tijdens installatie en voelt zeer robuust aan. Voldoende beschikbare poorten, al had ik wel een aantal USB 2.0 headers te kort voor het aansluiten van de fan controller, waterpomp e.d. BIOS opties varieren van eenvoudig (via AI overclock) tot alle geadvanceerde settings die je maar wilt.

Pluspunten

• Goeie BIOS
  • Estetisch aantrekkelijk
  • NVME aansluitingen met heat shield

Minpunten

• USB 2.0 poorten te kort

dvputten 28 juli 2019 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Prachtig bord met goede OC mogelijkheden. RGB leds zijn een leuke gimmick.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Overzichtelijk BIOS
  • Overclocking opties

timpie81 2 november 2018 Product gekocht

Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)

Mooi moederbord met veel overklokkingsmogelijkheden, rgb en erg hoog afwerkingsniveau. Heb de call of duty editie ben er erg tevreden over. Krijg mijn 9900k tot 5.3.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Performance
  • Overklokkingsmogelijkheden
  • Looks
  • Rgb

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi)?