Tweakers zegt: 6,5

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart

Specificaties 5,7" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Chris Broesder - Redacteur mobile 18 februari 2019

Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, duidelijke winnaar

De Razer Phone 2 is over het algemeen beter dan zijn voorganger, maar ook deze smartphone heeft nog een heel aantal verbeterpunten. De accuduur is wat achteruitgegaan en daarnaast missen we opties als waterdichtheid en minimaal een redelijke camera voor deze prijs. De behuizing is origineel vormgegeven, maar is erg hoekig en houdt daardoor niet lekker vast. Gelukkig heeft de telefoon een hoge verversingsfrequentie van 120Hz en redden goede stereoluidsprekers hem van een onvoldoende. Daarnaast is de behuizing wel stevig, heeft hij een vlotte werking en hebben we ons niet enorm gestoord aan een onderdeel van dit toestel. Kortom: slecht is anders, maar echt goed is dat ook. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Damien65535 13 januari 2019 Product gekocht

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart

Uitzonderlijke audio, een fantastisch scherm en top of the line hardware, kortom een erg goed toestel....

Pluspunten

• 120hz display
  • Dolby atmos luidsprekers

Minpunten

• Software

Mikeoes 18 februari 2019 Product gekocht

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart

T is een hele fijne telefoon. Laten we dat voorop stellen. Prachtig beeld en zuivere speakers. Echter zijn de nadelen een stuk groter dan de voordelen. Dit toestel functioneerd enkel op het T-Mobile netwerk met 4G. Op KPN geen bereik en op Vodafone enkel 3G

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Houd fijn vast
  • Prachtig scherm
  • Goed geluid
  • Grote batterij
  • Vrij kale android

Minpunten

• Geen signaal op KPN (ondanks dat specs aangeven dat deze onderstuend wordt.)
  • Geen 4G op Vodafone (ondanks dat specs aangeven dat deze onderstuend wordt.)
  • Slechte service. 3 maanden bezig geweest om mijn geld terug te kunnen krijgen
  • Functioneerd enkel op T-Mobile netwerk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones