Gigabyte Z390 Gaming X

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
bavoknol 6 november 2020 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Ik vind het jammer dat er een grote rode lijn is boven het RGB gigabyte logo,had het liever zwart of ook RGB gehad want nu passen veel combinaties niet heel goed

Pluspunten

• Overclockt prima voor mij
  • Snij loos instaleren (geintegreed IO shield)
  • Metalen Ram slots voelen goed.

Minpunten

• Jammer dat er rood geverfde punten zijn.
  • Als leds wit zijn schijnen ze door het IO shield

Marcus73 8 juni 2020 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Gekocht voor nieuwe configuratie met 9600KF/2070S. De prijs/kwaliteit verhouding gaf de doorslag. Na het installeren hoorde ik een coil whine. Het vervangen van de GPU en de PSU hielp niet. Op reddit oplossing gevonden: C-states in bios uitzetten. Dit was de oplossing. Schijnt bij meerdere Z390 voor te komen.

• Mogelijkheden
  • Design

Minpunten

• Coil whine in VRM

RBN026 31 oktober 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Mooi bord met veel goeds voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Stevig materiaal
  • OC mogelijkheid

Minpunten

• Geen zo ver.

Marijn477Newbie 30 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Onlangs dit product gekocht voor mijn gaming PC en ik ben er heel tevreden mee, De RAM kon er makkelijk ingeklikt worden en CPU kon ik er ook makkelijk in doen. Verder kon ik alle kabels goed aansluiten, het product heeft ook mooie RGB, kan het product zeker goed aanraden.

Pluspunten

• Mooi moederboard
  • Goeie prijs
  • Kabels makkelijk te bevestigen

Minpunten

• Geen

D3nn!5Newbie 30 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Dit was echt een super keuze als het gaat om moederborden! Het ziet er niet alleen mooi uit maar het is ook heel handig als je je pc zelf in elkaar zet! Dus voor degene die naar een hele mooie moederbord zoeken, dit is hem zeker weten. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooie prijs

Minpunten

• geen minpunten

TjerkeneterNewbie 23 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Ik heb via tweakers dit product gevonden. De website heeft mij door gestuurd naar Azerty en daar heb ik besteeld. Tweedagen later geleverd. Het moederbord werk goed. De bios was zo geupdate en goede overclock op mijn i9 9900k. Het ondersteunt ook vele verschillende mogelijkheiden voor ram snelheden. Helemaal top.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs
  • Mooi

Minpunten

• Heeft er geen

swakke007Newbie 22 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Moederbord ziet er goed uit en werkt uitstekend. De installatie was niet al te moeilijk voor iemand die voor het eerst een pc in elkaar zette, mede dankzij de handleiding die voldoende duidelijk en overzichtelijk was. Tegenover mijn vorige moederbord was de extra ruimte aangenaam om alles aan te sluiten.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Uiterlijk

Minpunten

• Geen

Sonic1616 17 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Prima moederbord. alles makkelijk aan te sluiten. Mooie RGB kleuren. een vrij vlotte en makkelijk te installeren. Super blij mee !

Pluspunten

• RGB op het moederbord
  • Kwaliteit

Minpunten

• Tot nu toe niet

KapCuntNewbie 15 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Prima moederbord helemaal je geld waard. Heb al geprobeerd te overclocken maar niet gelukt vanwege mijn slechte cooler verder geen probleem met het bord. De extra bracket support is ook fijn aangezien je nu altijd weet dat hij goed vast zit. De led verlichting is makkelijk te besturen met AmbientLed.

Pluspunten

• Rgb kan van kleur veranderen
  • Meerdere fan aansluitingen
  • Front panel cables zijn makkelijk aan te sluiten
  • Hoge kwaliteit
  • Versterkte pci en ram slots

Minpunten

• Bios is ingewikkeld voor beginners

HadezLexeNewbie 13 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Zeer mooi en tot hiertoe degelijk moederbord. Installatie was zeer makkelijk en keurig. Afwerking van het moederbord is een pluspunt (geen scherpe onnodige kantjes). Alle benodigde aansluitingen te vinden op de achterkant van het moederbord, niets meer, niets minder. Al bij al een echte aanrader dus, zeker voor de prijs!

Pluspunten

• Afwerking
  • Lay-out
  • Gigabyte kwaliteit

Minpunten

• Enkel met rode accenten te verkrijgen (RGB kan wel naar andere kleuren aangepast worden)

Fazer999Newbie 8 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Netje verpakt, geen overbodige dingen in de doos en een strak design. In de toekomst kan ik er nog een snellere processor in doen dan ik nu heb ( Intel i5 8400 ). Prettig is dat ik alle 4 de DDR-sloten kan gebruiken met de grote koeler die ik heb!

• Layout
  • Kwaliteit

Minpunten

• Maar 1 usb 2.0 aansluiting

iTzTomasNewbie 7 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Moederbord ziet er zeer goed uit en werkt naar behoren. Qua prijs kwaliteit is het een zeer goede aankoop. Had geen probleem met het installeren, alles ging zeer soepel en oude onderdelen paste er goed op. Hij deed het gelijk zonder enige complicaties. Heb er gelijk profijt van gehad, Top!

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Werkt Goed
  • Goede Prijs

Minpunten

• Geen

grotegok 29 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Dit moederbord heb ik gekozen i.v.m. in zeer goede prijs/kwaliteit en gewenste functionaliteiten. Bios meteen geschikt voor de bestelde processor. Compleet en netjes verpakt. Naast dat hij er gelikt uitziet werkt hij zeer goed en simpel in te stellen. Klopt precies met wat hardware.nl als review schrijft. Een aanrader! Kopen.

Pluspunten

• Compleet
  • Mooi om te zien
  • Simpel in stellen (Bios)

Minpunten

• 2de CPU blower aansluiting

M.Best 24 december 2018 Product gekocht

Gigabyte Z390 Gaming X

Moederbord werkt perfect en ziet er netjes afgewerkt uit. Handleiding is duidelijk en was gemakkelijk te installeren. De PCIe is verstevigd, wat zeer fijn is voor een zware videokaart. Verder zijn er ook meer dan genoeg aansluitingen, waarvan het fijnste is dat er 2 M.2 sloten zijn.

Pluspunten

• 2 M.2 sloten
  • Genoeg aansluitingen
  • Uiterlijk

Minpunten

• Geen USB-C

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Gaming X?