MSI Z390-A PRO

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Blue-eagle 15 januari 2020 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Een prima moederbord, maar als ik het opnieuw mocht doen zou ik hem niet weer aanschaffen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Geen WiFi
  • Geen Bluetooth
  • Ietwat rare kleur

LegendKiller246Newbie 7 november 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Zeer goed moederbord met veel aansluitingen, als je veel om looks geeft is deze naar mijn mening wat minder mooi als je kijkt naar andere moederborden in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Handig voor hoge Mhz RAM
  • Handige bios
  • Goed PCI slot

Minpunten

• Geen RGB
  • Bruine kleur

Fantadop 4 juni 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Goed Z390 moederbord, gebruik hem i.c.m. i5 9600k. Persoonlijk geen fan van de bruine kleur. Let op, M.2. schroef zit los in de doos.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Verstevigde PCI slot voor video kaart

Minpunten

• Bruine kleur

Sensimillia 7 april 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Ik gebruik dit bord i.c.m. een i5 9600k. Loopt soepel, stacked goed met hogere Mhz draaiende RAM stix.

Pluspunten

• Goede koeling
  • Veel fans aansluitingen
  • Geen RGB

Minpunten

• Zat geen boekje in de doos
  • GTX 1070 sagged nog steeds met PCI-E Steel Armor

reddorian 15 maart 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Papieren Quick install guide te summier voor een leek. Geen USB type C connectie op het mobo om je behuizing op aan te sluiten.

Pluspunten

• Goede prijs.
  • Mooi bord, zonder verlichting.
  • Bios werkt erg prettig.

Minpunten

• Past niet bij kast met front USB type c connector.
  • Papieren installatie-instructie te summier.
  • YouTube gaf meer support dan de MSI website.

VillsterT-M 12 februari 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

Een goed moederbord met veel aansluitingen etc. Ik ben erg fan van deze chipset.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • veel aansluitingen
  • Chipset

Minpunten

• N.v.t.

constantin 7 januari 2019 Product gekocht

MSI Z390-A PRO

De MSI z390-A PRO heeft alles wat je nodig hebt; 2xM.2 slot, usb3 gen 1 en 2, 6x sata port en XMP(extreme memory profile) dat goed werkt! De OC genie is niet geweldig maar zelf overclocken kan makkelijk hoor!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Compatibel (had geheugen die niet ondersteund werden maar die wel werken)
  • Heeft alles wat je nodig hebt

Minpunten

• geen!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI Z390-A PRO?