1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
hmarcoNewbie 13 januari 2019 Product gekocht

Spigen Liquid Crystal Case Clear Apple iPhone XR (iPhone XR) Transparant

Case beschermd rondom. Op vlakke oppervlakten is de telefoon beschermd en ik heb met vergelijkbare Spigen cases voorheen genoeg valbescherming ervaren op de randen. Ik laat mijn telefoon weinig vallen gelukkig. Spigen is mijn eerste keus sinds 4 telefoons terug, goed en betaalbaar.

Pluspunten

• Past perfect
  • Ongekleurd transparant

Minpunten

• (Geen)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Spigen Liquid Crystal Case Clear Apple iPhone XR (iPhone XR) Transparant?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5