1 review

Gigabyte M.2 PCIe SSD 256GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x2 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153    24 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Guus6Newbie 23 juni 2019 Product gekocht

Gigabyte M.2 PCIe SSD 256GB

Het is een erg goedkope ssd die relatief snel is in vergelijking met zijn tegenstanders. Ik heb hem nu ruim een maand en had in het begin wat problemen, maar dit had te maken met mijn moederbord instellingen, verder heb ik er nog geen problemen mee gehad.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel voor zijn prijs
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Tot nu toe geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte M.2 PCIe SSD 256GB?