Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
dragonhaertt 17 oktober 2018

Ajax Hub kit Wit

Een erg degelijke alarminstallatie met veel features en goede app integratie. Daarbij wel uitgaande van dat je Android of IOS hebt, en genoeg geld te besteden om dit systeem uit te bereiden.

Pluspunten

• Goede app integratie
  • Grade 2 security rating
  • Degelijk en tamper-proof
  • Uitgebreide features en instellingen

Minpunten

• Afhankelijk van IOS of Android
  • Hoge prijs
  • Beperkte hoeveelheid sensors in basiskit
  • Weinig customizable, wat je aan instellingen ziet is wat je krijgt

isene 15 oktober 2018

Ajax Hub kit Wit

Een zeer degelijk product, helaas biedt het weinig voor de prijs. Voor de prijs had ik een extra sensor of rookmelder verwacht. Daarentegen is het zeer eenvoudig in te stellen en te beheren, ook met meerdere gebruikers.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig te gebruiken
  • Zeer robuust gemaakt
  • Applicatie werkt snel en voelt vloeiend aan
  • Werkt stabiel
  • Stijlvol

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant
  • Ondersteunt alleen maar RTSP camera's
  • Ondersteuning webinterface verdwijnt
  • Op dit moment niet "tweaker" waardig, het bied te weinig vrijheid om te experimenteren

Daan_L 2 februari 2019

Ajax Hub kit Zwart

Alles in rekening genomen, zou ik dit alarmsysteem van AJAX zeker aanbevelen wegens de hoge uitbreidbaarheid en het gebruiksgemak. Maar hou er zeker rekening mee dat de starter kit niet voldoende is om een goed en volledig alarm systeem te hebben. Hiervoor dien je extra detectoren te kopen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Snelle installatie
  • Gebruiksgemak
  • Uitbreidbaarheid

Minpunten

• Enkel de starter kit is niet voldoende voor een goed systeem, dus dien je detectoren bij te kopen.

Phoenix1978 16 november 2018

Ajax Hub kit Wit

Ik mocht het product (Ajax Hub Kit) testen op het tweakers oktober testfest. Daar heb ik een eerste impressie van het product gekregen. De eerste configuratie is behandeld en zijn alle mogelijkheden van het product uitvoerig besproken. extra modules zijn gedemonstreerd.

Pluspunten

• Robuust
  • Eenvoudige app
  • Uniform

• Uitbreidbaarheid
  • Weinig personalisatie

JeSPQR 23 oktober 2018

Ajax Hub kit Wit

De Ajax Hubkit komt bijna op me over als een product van Apple. De uitstekende bouwkwaliteit, goede gebruiksvriendelijkheid maar ook de hoge prijs zie ik terug in deze kit. Er zijn wel weinig sensoren meegeleverd voor deze prijs, maar je kan er zo veel extra sensoren aanhangen als je wilt.

Pluspunten

• Uitstekende bouwkwaliteit
  • Ongelimiteerde uitbreidmogelijkheden
  • Hoge gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Aan de prijs
  • Weinig sensoren meegeleverd

Kwaliteit Score: 4

Vallinny-19 15 oktober 2018

Ajax Hub kit Wit

Leuke systeem, alleen jammer dat er geen ingebouwde sirene ingebouwd is. Makkelijk in gebruik en ben er tot nu tevreden over.

Pluspunten

• Hoge prijs.
  • Mooie ontwerpen.
  • Makkelijk in gebruik.
  • Eenvoudige installatie.

Minpunten

• Werkt niet met een prepaid kaart.
  • Accu zuiper op je mobiel.
  • Kinderen zijn er niet blij mee.

mar99nl 5 september 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Goed product voor een goede prijs vergeleken met andere gekeurde alarmsystemen

Pluspunten

• Bereik
  • eenvoudige installatie
  • mooi design
  • snelle app
  • dubbele verbindingsmogeljikheid

Minpunten

• sirene mag wat luider
  • verificatie mis ik

Kwaliteit Score: 4

Nikkieboi 29 oktober 2021 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Nu al een keer gehad dat ik in Italie zat en opeens een melding kreeg dat er rook gedetecteerd was in de keuken, ik natuurlijk helemaal in paniek, iedereen bellen om te gaan kijken. Krijg je doodleuk na 5 minuten weer een melding: 'Geen rook gedetecteerd in de keuken'.

Pluspunten

• Mooi product
  • Bereik
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Rookmelders geven fals alarm
  • Geen eerste waarschuwingspiep bij vertraagde detectie
  • Rookmelders gaan af bij rookdetectie terwijl het alleen bij hitte zou mogen afgaan

AudAvio 26 november 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Wat mij betreft zijn prijs waard. Alle sensoren (deurcontact en beweging) betrouwbaar. De bewegingssensor reageert niet op mijn kat, wel op mensen. Ik heb meer raam- en deurcontacten gekocht dan nodig door de goede bewegingssensoren. Integratie met o.a. rook en CO2 sensoren maakt mooie totaaloplossing. Tip: begin met paar bewegingssensoren.

Pluspunten

• Ziet er mooit uit (veel mooier dan bijv. woonveilig)
  • Werkt stabiel en betrouwbaar
  • Redundantie door prepaid-sim (20EUR p/j).

Minpunten

• installatie- en montage platen kwetsbaar vergeleken met modules zelf. Kans op breken.

Lufab12 25 september 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Makkelijk te installeren, app werkt goed. Home sirene was stuk, nieuwe gaat steeds uit. Alarm zonder sirene nu.

Pluspunten

• App
  • Als het werkt
  • Design

Minpunten

• Kwaliteit home sirene

fm.ligthart 30 augustus 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Het hele concept is 'too good to be true'. Geen track record van dit merk dus pas op. Veel geld in de marketing gestoken en te weinig in het product. Voor een klein beetje meer geld krijg je al heel wat meer bij een ander merk...

Pluspunten

• Ziet er ok uit

Minpunten

• Nog veel analoge technologie
  • Batterijen binnen 1,5 jaar leeg
  • Configuratie mogelijkheden ondermaats

lacking12 8 mei 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

perfect https://wetransfer.com/downloads/e28c0408f0441b6940930c0fa8b2fa7320190507225141/cdd7f2af0fdbb80abf36095ee6820c7420190507225141/e87947

Pluspunten

• sterk
  • snel
  • mooi

Minpunten

• klein

mrbert 27 april 2019 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Na paar weken bijna alle meldingen verkeerd.Bij trigger van sensor, beide apps push geluid. Eén was ingesteld op geen melding. Sirene gaat bij test niet af ook geen alarm in logboek In app keiharde sirene bij internet uitval was,AJAX vind dat een alarm en geen storing dus altijd alarmsirene geluid

Pluspunten

• ziet er mooi ui
  • Software lijkt instabiel
  • Concept lijkt mooi
  • Makkelijk te installeren
  • App ziet er mooi uit
  • Veel info over systeem in de app

Minpunten

• helaas onbetrouwbaar gebleken
  • Veel verkeerde meldingen
  • Helaas nog slecht uitgewerkt concept
  • Na 2 maanden retour leverancier
  • Meldingen onduidelijk en slecht te configureren
  • Suppor tn Oekarine met zeer matige engelse taalvaardigheid

Henkvankantoor 7 december 2018 Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Ik ben erg enthousiast over het systeem en de werking ervan. Wat mij betreft een echte aanrader wil je een goed systeem voor een gunstige prijs. Ik heb dit systeem gekocht bij www.secures.nl Zij geven een uitstekende service en in mijn geval werden vragen direct beantwoord Bekijk de film www.ajax-alarmsysteem.nl

Pluspunten

• volledig zelf te installeren
  • Zeer gebruiksvriendelijke app
  • www.secures.nl helpt direct bij vragen
  • Grade 2 installatie

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ajax Hub kit Wit?