Denon AVR-X3500H

Specificaties 7.2-kanaals met 180W versterker en 8x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
pdb998 12 februari 2019 Product gekocht

Denon AVR-X3500H

Prima versterker, die krachtig genoeg is om veeleisende speakers aan te sturen. Mooie gedetailleerde weergave van het geluid. Phono ingang is een plus. Zeer veel features voor de prijs (en een beetje zoeken en je hebt hem voor de helft van de adviesprijs)

Pluspunten

• 8 HDMI in en 3 HDMI out
  • 4K HDR pass through
  • Dolby Atmos, DTS:X en DTS Virtual:X
  • extra phono ingang
  • eARC technologie
  • Wifi
  • software updates

Minpunten

• kunststof i.p.v. aluminium front
  • Afstandsbediening wat omslachtig, de App is veel handiger

sambadok 6 februari 2019 Product gekocht

Denon AVR-X3500H

Gekocht om drie apparaten te vervangen (surroundprocessor, phono voorversterker en een tuner. Ik gebruik hem als surround processor icm een passthrough stereo voorversterker voor de mains en een 5 kanaals eindversterker.

Pluspunten

• Snelle HDMI switching
  • Prima mobiele app
  • Pure direct geluid voor muziekbestanden

Minpunten

• Ik zou het niet weten

k_delaat 6 december 2018 Product gekocht

Denon AVR-X3500H

Zeer mooi upgrade van mijn 8 jaar oude Denon AVR receiver, met nieuwe functies als 4K, HDR, Spotify en Bluetooth

Pluspunten

• Duidelijke interface
  • Mooi geluid
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• HEOS niet zo intuitief

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Denon AVR-X3500H?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones