Review door de redactie

Preview - Nieuw camerasysteem van Nikon - Spiegelloze versies van de D750 en D850

Nikon heeft een compleet nieuw camerasysteem aangekondigd. Wat betekent deze fullframe camera met nieuwe mount en andere lenzen voor de dslr's?

268 23 aug '18

Preview - De Nikon Z7 in de praktijk

Nikon kondigde zijn spiegelloze fullframe Z7-camera vorige week aan. Wij konden er de afgelopen dagen al even mee aan de slag.

136 27 aug '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kissmyartsNewbie 1 februari 2019 Product gekocht

Nikon Z 7 + 24-70mm f/4 S + FTZ adapter Zwart

Een handzame camera met prima prestaties. Een fijne vervanging van mijn Nikon D750. Alles voelt vertrouwd 'Nikon' aan, van knoppen tot menustructuur. Ook prettig dat ik met de adapter mijn bestaande Nikon-lenzen prima kan blijven gebruiken. Voor verbetering vatbaar: de levensduur van de batterij.

Pluspunten

• handzaam formaat
  • vertrouwde bediening
  • prima beeldkwaliteit
  • ingebouwde beeldstabilisator
  • stille sluiter mogelijk

Minpunten

• levensduur batterij
  • nog maar weinig beschikbare Z-lenzen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nikon Z 7 + FTZ adapter Zwart?