Klipsch R-41M (Zwart)

Specificaties 2.0 Boekenplank speaker met 50W vermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
hoidaniel 12 oktober 2020 Product gekocht

Klipsch R-41M (Zwart)

Mooi product met erg heldere geluidsweergave. De high's komen er sterk uit zoals men gewend is van klipsch. Zelf vind ik dat erg mooi met de muziek die ik luister. De bass kan beter, maar i.c.m. een subwoofer zijn de speakers erg goed! Mooie prijs.

Pluspunten

• heldere high's
  • duidelijk mids
  • met juiste set-up een goede soundstage
  • prijs-kwaliteit!

Minpunten

• plaatsing erg belangrijk voor geluidskwaliteit

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 5

RAR_ 23 november 2020 Product gekocht

Klipsch R-41M (Zwart)

Mooie compacte speakers die bij mij als front speakers dienen. Geven een mooi helder geluid maar missen wat lage tonen. Dit is voor mij minder een issue want er staat nog een subwoofer. Gaat voldoende hard met 'maar' 50 watt.

Pluspunten

• Compact
  • Helder en mooi geluid
  • Afwerking (smaak)

Minpunten

• Weinig laag
  • Meegeleverde voetjes te dik, heb die niet gebruikt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Klipsch R-41M (Zwart)?