Nvidia GeForce RTX 2080 Founders Edition

Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,8GHz • GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestatiekroon

We zetten de nieuwe Turing-generatie tegenover de oude Pascal-kaarten, waarbij we naar de twee topmodellen kijken. De RTX 2080 Ti en RTX 2080 zijn sneller, maar vooral veel duurder

362 19 sep '18

Review - Nvidia GeForce RTX 2070 - Turing op budget?

We kijken naar de prestaties van de RTX 2070 tegenover de vrijwel evendure GTX 1080, en natuurlijk vergelijken we de prestaties ook met de GTX 1070 en de duurdere RTX-kaarten.

200 16 okt '18

Benchmark - De invloed van een cpu bij gaming - Waar zit de bottleneck?

We hebben vijf processors geselecteerd en gecombineerd met een RTX 2080-videokaart. We hebben vijf games in drie resoluties gedraaid om de prestaties in kaart te brengen.

281 17 dec '18

Benchmark - Cinebench 20, raytracing en energie - Nieuwe benchmarks op een rij

In de afgelopen maanden zijn er diverse nieuwe benchmarks verschenen die vooral voor al dan niet toekomstige eigenaren van RTX-videokaarten interessant zijn.

90 2 apr '19

Achtergrond - Turing: de architectuur achter RTX

Voor we naar prestaties van kaarten kijken, duiken we eerst in de architectuur van Turing: wat mag je van de nieuwe features van de kaarten verwachten?

101 14 sep '18

Heb jij ook een Nvidia GeForce RTX 2080 Founders Edition?