1 review

Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition

Specificaties Max. 1,635GHz • GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestatiekroon

We zetten de nieuwe Turing-generatie tegenover de oude Pascal-kaarten, waarbij we naar de twee topmodellen kijken. De RTX 2080 Ti en RTX 2080 zijn sneller, maar vooral veel duurder

362 19 sep '18

Review - Nvidia GeForce RTX 2070 - Turing op budget?

We kijken naar de prestaties van de RTX 2070 tegenover de vrijwel evendure GTX 1080, en natuurlijk vergelijken we de prestaties ook met de GTX 1070 en de duurdere RTX-kaarten.

200 16 okt '18

Benchmark - Cinebench 20, raytracing en energie - Nieuwe benchmarks op een rij

In de afgelopen maanden zijn er diverse nieuwe benchmarks verschenen die vooral voor al dan niet toekomstige eigenaren van RTX-videokaarten interessant zijn.

90 2 apr '19

Achtergrond - Turing: de architectuur achter RTX

Voor we naar prestaties van kaarten kijken, duiken we eerst in de architectuur van Turing: wat mag je van de nieuwe features van de kaarten verwachten?

101 14 sep '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Foritain 19 september 2018 Product geleend

Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition

Nvidia's nieuwe tech is er en slaat weer in als een bommetje. Deels met betere prestaties, deels met stevige innovaties (real time ray tracing en deep learning optimalisaties die naar jouw GPU komen), maar vermoedelijk nog wel het meest met de forse prijzen. Veel goeds, maar ook veel openstaande vragen.

Pluspunten

• Fors sneller dan de GTX 1080 Ti
  • Ray tracing toont veel potentie
  • DLSS toont enorme potentie
  • Logischerwijs de nodige optimalisaties
  • Nieuwe encoding/decoding/streamer/screenshot functionaliteit
  • Kent geen concurrentie
  • Drukt hopelijk de prijzen van alle andere GPUs lekker omlaag
  • Soepele launch mbt compatibiliteit huidige generatie games

Minpunten

• Wachten op grote DX update om ray tracing zelf in games te kunnen ervaren
  • Wachten op devs op DLSS in de praktijk te laten zien (tezamen hebben we dus nog niets aan het hele RTX gedeelte)
  • Extreme prijskaartjes aan de eerste RTX producten. Deze nieuwe generatie is niet voor het volk, maar voor de rijke elite
  • Het is duidelijk dat de grote uitdadingen in het verkleinen van het productieprocédé ook forse impact heeft op de tot voor kort zeer hoge snelheid van GPU vooruitgang.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition?