Samsung UE55NU7020 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
wouterdorgeloNewbie 13 oktober 2018 Product geleend

Samsung UE55NU7020 Zwart

Voor iemand die af en toe van van een goede film wil genieten is de Samsung UE55NU7020 een goede keuze. Het beeld is scherp, het geluid is super en het menu werkt prima en is overzichtelijk. De afstandsbediening mist wel een Netflix en Youtube knop maar verder een prima TV.

Pluspunten

• Geluid is erg goed
  • Beeld is scherp
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Afstandsbediening wat onhandig

rickkert92Newbie 17 oktober 2018 Product geleend

Samsung UE55NU7020 Zwart

momenteel ben ik in het bezit van de Samsung UE55NU7020, dit is een zeer nette TV met goed geluid en zeer scherp beeld. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook zeker super. het is een 4K tv.

Pluspunten

• goed beeld
  • goed geluid
  • goede prijs
  • Samsung telefoon hulp

Minpunten

• 2X hdmi

stx 5 november 2018 Product gekocht

Samsung UE55NU7020 Zwart

Prima TV voor 599 gehaald bij MM. Out of the box draait de TV binnen een kwartiertje na een software update en preset op "Natural" al gelijk een super beeld. Minpunten zijn de afstandsbediening (reageert matig) en dat de Netflix app vaak niet werkt, Power-cycle verhelpt dit.

Pluspunten

• Super prijs/kwaliteit
  • 4k en HDR
  • Prima presets (weinig kalibratie nodig)
  • Plex op Tizen

Minpunten

• Afstandsbediening matig
  • Netflix app

NielshardemanNewbie 17 oktober 2018 Hands-on

Samsung UE55NU7020 Zwart

In eerste instantie had ik zo mijn twijfels over deze televisie: een Samsung voor die prijs? Maar ik ben verrast! Installatie ging soepeltjes! Beeldkwaliteit in orde! Soms welgestelde vertraagde pixels (resolutie is niet hoog genoeg), maar niet storend. Conclusie: prijs/kwaliteit dik vet in orde!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Installatie makkelijk
  • Mooi design
  • Verrassend geluid

Minpunten

• Weinig HDMI aansluitingen
Samsam111Newbie 11 oktober 2018 Product gekocht

Samsung UE55NU7020 Zwart

Snelle levering van 1 dag. Gelijk onze multimedia aangesloten en wilde gelijk weten wat onze nieuwe smart tv te bieden heeft. Interface was ook supervriendelijk makkelijk door de WiFi setup, Andriod account koppelen we konden netflixen, tv kijken en gamen binnen 5 minuten.

Pluspunten

• Scherp beeld.
  • Refresh rate tijdens gamen super.
  • Slanke lijn.

Minpunten

• 2 HDMI ingangen.

NickGies 11 oktober 2018

Samsung UE55NU7020 Zwart

Een prachtige tv met haar scherp beeld. De TV heeft een mooi design met een vrij dunne rand, dit biedt een gaaf effect wanneer hij staat. De kleurweergave is erg goed en zeer geschikt voor gamen. Wat vooral opviel was de gebruiksvriendelijkheid van de menus en de smart functies.

Pluspunten

• Prachtige kleurweergave
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Dubbele poten voor neerzetten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE55NU7020 Zwart?