Intel 660p 2TB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (QLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153    24 aug

Review - Intel 660p-ssd - De eerste qlc-ssd getest

We hebben Intels 660p-ssd getest, de eerste consumentendrive met qlc-nand die daadwerkelijk verkrijgbaar is. We kijken we ook naar de techniek achter deze drives: het qlc-nand.

103    3 okt '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Jeroenneman 25 juli 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Veel opslag, erg snel in vergelijking met SATA SSD's en heel voordelig! Intel maakt een homerun met deze SSD voor veruit de meeste normale thuisgebruikers. Ben je iemand die non-stop video's bewerkt, of terabytes per dag wegschrijft, dan is deze niet voor jou.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Lekker rap
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Relatief lage endurance, maar genoeg voor de normale consument

zion 6 augustus 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Uitstekende SSD voor de prijs, doet wat je mag verwachten en zoals geadverteerd. Prima informatie/ondersteuning van fabrikant en lekker goedkoop voor veel opslag met toch goede prestaties.

Pluspunten

• Goedkoop.
  • Goede prijs/kwaliteit.
  • Snel genoeg voor alles war je er tegenaan gooit.
  • Prijs nog maar 4x HDD, met 15x de performance.

Minpunten

• Levensduur vermoedelijk korrter dan andere schijven, dus niet bedoeld voor mega veel read/writes (zoals bootdisk).

Thorne 22 mei 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Goedkoop, groot en snel... ideaal als vervanging voor mijn 1TB SSD...

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sneller als SSD
  • Bang for Buck

Minpunten

• Levensduur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel 660p 2TB?