Intel 660p 2TB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (QLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153 24 aug '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52 22 okt '19

Review - Intel 660p-ssd - De eerste qlc-ssd getest

We hebben Intels 660p-ssd getest, de eerste consumentendrive met qlc-nand die daadwerkelijk verkrijgbaar is. We kijken we ook naar de techniek achter deze drives: het qlc-nand.

103 3 okt '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Jeroenneman 25 juli 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Veel opslag, erg snel in vergelijking met SATA SSD's en heel voordelig! Intel maakt een homerun met deze SSD voor veruit de meeste normale thuisgebruikers. Ben je iemand die non-stop video's bewerkt, of terabytes per dag wegschrijft, dan is deze niet voor jou.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Lekker rap
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Relatief lage endurance, maar genoeg voor de normale consument

zion 6 augustus 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Uitstekende SSD voor de prijs, doet wat je mag verwachten en zoals geadverteerd. Prima informatie/ondersteuning van fabrikant en lekker goedkoop voor veel opslag met toch goede prestaties.

Pluspunten

• Goedkoop.
  • Goede prijs/kwaliteit.
  • Snel genoeg voor alles war je er tegenaan gooit.
  • Prijs nog maar 4x HDD, met 15x de performance.

Minpunten

• Levensduur vermoedelijk korrter dan andere schijven, dus niet bedoeld voor mega veel read/writes (zoals bootdisk).

Nick-Ryan 30 augustus 2020 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Veel snelle opslag voor een lage prijs!

• Veel opslag
  • Snelheid

Minpunten

• m.2 SSD's kunnen sneller

JH34D 21 juli 2020 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Gekocht toen dit per GB de goedkoopst drive was, prima als drive om al mn games op te installeren, en snel zat om ze te laden.

Pluspunten

• Goedkope snelle storage

Minpunten

• Groen PCB
  • QLC

QuashbackNewbie 9 februari 2020 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Ik kocht deze M2 eigenlijk uit nieuwsgierigheid en omdat ik een extra harddisk nodig had. Ik heb alle specs doorgenomen en ze met een korrel zout genomen. Toch gekocht en na levering meteen geïnstalleerd. De spec kloppen (gemeten met CrystalDiskMark 7) behoorlijk goed. Geweldige aankoop!

Pluspunten

• makkelijk te installeren, werkt meteen
  • bloedsnel in verhouding tot mijn andere opslag mogelijkheden
  • gadget satisfier

Minpunten

• wel wat duurder dan normale ssd

leeuwtom 5 januari 2020 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Ik heb de 2TB variant van deze ssd nu al een aantal maanden in mijn laptop zitten en ik ben er nog steeds erg tevreden over. Hij is nog steeds lekker snel en ik heb zat ruimte over. Dit is voor mij een hele goede koop geweest.

Pluspunten

• Lekker snel
  • Veel ruimte
  • Prijs/kwaliteit erg goed

Minpunten

• Gaat vermoedelijk minder lang mee

Thorne 22 mei 2019 Product gekocht

Intel 660p 2TB

Goedkoop, groot en snel... ideaal als vervanging voor mijn 1TB SSD...

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sneller als SSD
  • Bang for Buck

Minpunten

• Levensduur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel 660p 2TB?