Specificaties 33,5dB bij maximaal 1.500rpm - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
NRG070 13 februari 2019 Product gekocht

Cooler Master MasterFan MF140R ARGB, 140mm

De fans zijn verschrikkelijk luid en hebben vrij korte kabels. Waar ik ook tegenaan liep is dat mijn moederbord slechts 1 RGB header heeft. Er worden geen splitter kabeltjes voor RGB of FAN headers meegeleverd. Daarentegen zijn ze wel goedkoop en leveren ze op hoger toerental een goede airflow.

Pluspunten

• Airflow op hoog toerental

Minpunten

• Luid
  • Korte kabels
  • Geen Y-splitter meegeleverd

desiree.w 20 november 2018 Product gekocht

Cooler Master MasterFan MF140R ARGB, 140mm

Ik heb deze fan gekocht omdat ik de 140mm stock fan in mijn MasterCase H500M wilde vervangen, en tot nu toe heb ik er geen spijt van! De fan is stil en heeft prachtige verlichting. Ik vind de stroomkabel overigens wel wat aan de korte kant.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit voor de prijs
  • Prachtige verlichting
  • Stil

Minpunten

• De stroomkabel is wat aan de korte kant; kon hem niet aansluiten toen ik mijn computer buiten de kast testte

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master MasterFan MF140R ARGB, 140mm?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5