Canon PowerShot SX740 HS Zilver

Specificaties 21MP • Ultra HD filmen • 40x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
justB 26 september 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS Zwart

Twijfelde tussen systeem en compact camera.Had dit model al uitgezocht op basis van specs en reviews.Samen met meedewerker van KE nog even gekeken of er nog wat beters te krijgen was. Uiteindelijk toch deze gekozen. Stuk makkelijker en compacter dan DSLR.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Heeft wat moeite met weinig licht situaties

Kris50Newbie 31 augustus 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS Zwart

Lang getwijfeld tussen dit toestel en Sony Powershot DSC-Hx99, toch voor canon gekozen een stuk gedreven door de prijs. Online review gaven weinig verschil.Voor iemand die een fototoestel wenst op te zetten en gewoon een foto maken zonder teveel instellingen te moeten doen een ideaal toestel.

Pluspunten

• Compact
  • ligt goed in de hand
  • hoge resolutie

Minpunten

• geen touchscreen

MelissaGNewbie 29 juli 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS Zwart

Ik was op zoek naar een compacte camera. Ik kreeg bij KameraExpress voldoende uitleg en kon ook vergelijken. Ik was op zoek naar een camera die mijn momenten op mijn reizen kan vastleggen, zonder verlies van beeldkwaliteit, en deze Canon voldoet aan al mijn eisen.

Pluspunten

• Compact
  • Beeldkwaliteit van gesofisticeerde camera
  • Voldoet als travelcamera

Minpunten

• Nog geen ervaren

IdKtjeNewbie 28 juli 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS Zwart

Prima product, makkelijk in gebruik en scherpe fotos, veel mogelijkheden

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen

theetaert KrisNewbie 8 mei 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS Zwart

Heb dit toestel aangeschaft na een grondige vergelijking van vergelijkbare compact toestellen van verschillende producenten binnen dezelfde prijsklasse (minder dan 400 Euro). Voor mij was het belangrijk dat het licht was, gemakkelijk in gebruik, hoge kwaliteit foto's en video's

Pluspunten

• Hoge kwaliteit foto's en video's
  • Licht en gemakkelijk op te bergen
  • Eeenvoudig in gebruik

Minpunten

• minimale meegeleverde documentatie

AalANewbie 29 oktober 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX740 HS (Travel Kit) Zwart

Bij vrienden de resultaten van deze prachtige camera gezien. De zoom is ongelofelijk krachtig. Tot op een afstand van ruim honderd meter het nummerbord van een auto haarscherp op de foto. De levering via Kamera express is perfect en snel.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • compleet: tasje, batterij, sd kaart, statief

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon PowerShot SX740 HS Zilver?