Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Yarisken 6 september 2019 Product gekocht

Dell OptiPlex 3060-24GHF MFF

Zalig toestel. Ik heb een speciale dell hdmi 2.0b extensie erbij gekocht om 4k en HDR te kunnen zien. Koste een 23 euro bij dell. Draait nu als htpc / kodi box aan mijn tv met windows 10. Licentie zit in de bios. Ik hoor dit toestel eigenlijk niet.

Pluspunten

• Heel degelijk gebouwd
  • stil met ssd erin

Minpunten

• Bestel via de site van dell. Dan kan je direct de hdmi 2.0b bestellen

djsteavy 29 augustus 2019 Product gekocht

Dell OptiPlex 3060-24GHF MFF

Leuk systeem om als HTPC te gebruiken voor acherop je televisie. Ik heb hem met een extra omvorm backplate + Dell Mount achterop mijn Samsung TV gemonteerd. Echter is deze HTPC niet helemaal stil. Ik heb de koeler moeten tweaken met stukjes ducktape.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Mooi klein
  • Achter op TV te monteren met extra accessoires

Minpunten

• Meegeinstalleerde Dell sofware
  • Update software van Dell
  • Niet helemaal stil te krijgen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell OptiPlex 3060-24GHF MFF?