Niet beschikbaar
Specificaties 14" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

2 van 5 sterren
1 van 5 sterren
riyakuya 21 augustus 2018 Product gekocht

Asus VivoBook Flip TP412UA-EC053T

Compacte, krachtige notebook met leuke feutures.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Snelle processor
  • Fijn toetsenbord
  • Leuke features

Minpunten

• weinig tot geen

5 van 5 sterren (Uitstekend)

JPtja 3 mei 2019 Product gekocht

Asus VivoBook Flip TP412UA-EC053T

Werkt goed, batterij houdt het lang vol. Behuizing is alleen erg gevoelig voor krassen, heb de laptop nu anderhalve maand en er zitten al 4 grote krassen op waar ik me aan stoor. Van het begin af aan dus in een hoes bewaren ook al gaat ie in een laptoptas!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Goed geschikt voor stylus

Minpunten

• Krasgevoelige behuizing

4 van 5 sterren (Goed)
emmely.kenis Newbie 25 november 2018 Product gekocht

Asus VivoBook Flip TP412UA-EC053T

Deze laptop bevat alle noodzakelijke benodigdheden die een (studenten)laptop moet hebben, het bevat zelfs extra luxe snufjes. Ik ben er zeer content mee!

Pluspunten

• hanidg
  • mooi design
  • compact om mee te nemen

Minpunten

• nog geen ondervonden

5 van 5 sterren (Uitstekend)
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus VivoBook Flip TP412UA-EC053T?