Lenovo Yoga 530-14ARR (81H9001PMH) - Reviews

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • AMD Ryzen - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Benchmark - AMD Ryzen versus Intel - Lenovo Yoga 530-laptops vergeleken

De Yoga 530 is een betaalbare 2-in-1 en de versie met Intel-processors hebben we eerder aangeraden in onze Laptop Best Buy Guide. In deze review bekijken we de AMD Ryzen-versies.

123    27 sep

Videoreview - Laptop Best Buy Guide - Oktober 2018

In de Laptop Best Buy Guide gaan we iedere twee maanden op zoek naar de beste laptops in drie categorieŽn. In de editie van oktober kiezen we het beste uit voor je in de categorieŽn budgetlaptop, basislaptop en mainstreamlaptop.

4    1 okt

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
RCFProd 8 september 2018 Product gekocht

Lenovo Yoga 530-14ARR (81H9001PMH)

Betere prestaties in een dunne 14'' chassis vind je niet voor de prijs(§669).De processor en grafische kaart presteren naar verwachting, goede cooling d.m.v IHS wat de standaard is bij Ryzen-2000 processors. De bouwkwaliteit voelt goed aan, is het een lichte laptop.Prima beeldscherm,prima kleur reproductie,goed uniform beeld,alleen een klein beetje dim.

Pluspunten

• Prijs (§669 bij Coolblue)
  • Ryzen 4C/8T processor
  • Vega 8 graphics
  • Bouwkwaliteit
  • Formaat en licht gewicht
  • Toetsenbord
  • Speakers
  • Kleur reproductie + Uniform beeld

Minpunten

• Scherm is een beetje dim
  • Accuduur kan beter

Noisy_Boy 30 augustus 2018 Product gekocht

Lenovo Yoga 530-14ARR (81H9001PMH)

Zeer goede laptop! goed gebouwt met weinig min punten. alleen de accuduur is bij het kijken van films en series (streamen) een beetje tegenvallend. Bij het gebruik van office is de accuduur juist uitstekend houd ruim een schooldag + huiswer vol op 1 accu.

Pluspunten

• scherm
  • touchscreen
  • prijs
  • bouwkwalitieit (vooral de speakers)

Minpunten

• accuduur tijdens streamen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Yoga 530-14ARR (81H9001PMH)?