1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
EllaGarmsNewbie 9 juli 2018 Product gekocht

Philips Airfryer XXL HD9653/90

De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Favoriet recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten klaar! Ik had niet gedacht dat de patatjes optimaal zouden worden, maar ze zijn smakelijk ontvangen! Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar. En groot pluspunt: Alles kan in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Minpunten

• Flink formaat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips Airfryer XXL HD9653/90?