1 review

Toshiba RC100 240GB

Specificaties M.2 42mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x2 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - januari 2020

In deze laatste SSD-BBG van 2019 bekijken we welke nieuwe drives zijn uitgekomen en welke niet meer te koop zijn. Uiteraard zetten we ook de prestaties en prijzen op een rij.

72    5 jan

Review - Toshiba's RC100-ssd - Een nvme-drive voor een sataprijs

Met zijn nieuwste nvme-drive wil Toshiba de bekende satabottleneck slechten, maar de prijs van opslag wel in de regionen van satadrives houden.

66    11 jul '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
WintersGaming 12 januari 2020 Product gekocht

Toshiba RC100 240GB

Niet veel keuze betreft m2.2242 Nvme ssd's dus voor kleine uitbreiding van mijn S540 Laptop. Bevalt prima en doet zeker wat ie moet doen! Geen nadeel op het product zelf gevonden, wat ik wel vind tegenvallen is dat er geen grote modellen zijn qua opslag

Pluspunten

• Doet wat ie moet doen
  • Prijs!!
  • snelheid

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba RC100 240GB?