FIFA 19, Switch

Specificaties Nintendo Switch • Voetbal - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: 8,5

Review - FIFA 19 - Pakt kampioenschap der voetbalgames

In de afgelopen jaren was PES kwalitatief beter dan FIFA, maar dit jaar worden de rollen weer omgedraaid, mede dankzij The Journey en enkele sterke gameplay-verbeteringen.

141    25 sep '18

Preview - FIFA 19 - Eerste kennismaking levert weinig op

EA vertelde eigenlijk helemaal niet zo veel over de nieuwe FIFA, maar Tweakers kon tijdens EA PLay in Los Angeles wel vast de eerste paar potjes FIFA 19 spelen.

115    10 jun '18

Videoreview - FIFA 19 - Pakt kampioenschap der voetbalgames

Meestal duurt het even voor je aan een nieuwe voetbalgame gewend bent. FIFA 18 bleek daar een uitzondering op, maar vooral omdat die game te weinig verschilde van zijn voorganger. FIFA 19 brengt meer innovatie, maar voelt desondanks toch al snel heel soepel en...

0    25 sep '18

Preview - FIFA 19 - Hilariteit met nieuwe House Rules

Op de E3 gaf EA weinig informatie over FIFA 19. Op de Gamescom bleek er gelukkig een stuk meer te vertellen over Ultimate Team, House Rules en The Journey.

84    25 aug '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
shadow4thedark 6 oktober 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Leuke spel en verslavend.

Pluspunten

• Ronaldo op cover

Minpunten

• Geen

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5

Ricker79Newbie 20 december 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Fifa EA sport is schandalig. Als je denkt dat het al slecht is, wordt elke jaar slechter en dommer. Elke jaar een teleurstelling. Als je geïrriteerd wilt raken, dan moet je dit spel spelen. Je krijgt veel kansen, maar de bal raakt de paal, lat, wordt slecht geschoten, veel blunders.

Pluspunten

• Echte competities en toernooien

Minpunten

• Geprogrammeerd om te verliezen
  • Te veel blunders
  • Iedereen speelt als Barcelona en Messi in ultiem mode

arthurv11 2 juni 2019 Product gekregen

FIFA 19, PS4

Beste FIFA die er is. Alleen jammer dat tegenstander bv. niet compact speelt of 'de bus parkeert'. Zou de game nog toffer maken.

Pluspunten

• realiteit

Minpunten

• formatie tegenstander

Vdp_stijnNewbie 14 mei 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Fifa 19 is weer een stap achteruit naar mijn mening, wel door volgende onderstaande punten Ergernis om Sprintsnelheid: Ronaldo haal je nooit in... Mbappe wel? Is voor mij echt onlogisch gezien het verschil in real. Afstandschoten slagen ze er niet in om dit op te lossen... Misschien keepers beter maken?

Pluspunten

• Herkenning spelers

Minpunten

• Gameplay
  • Verdedigingsmechanisme
  • Schoten op doel
  • Online
  • Algemeen slecht

AbababNewbie 6 mei 2019 Product gekocht

FIFA 19, Xbox One

Leuk voor 1 potje tegen vrienden in de maand. Wil je meer spelen dan dat bereidt je voor op een bak ellende

Pluspunten

• Sinds dit spel kom ik weer buiten

Minpunten

• Niks veranderd sinds fifa17
  • Lootboxes extreem duur
  • Career mode
  • Spel maakt tegenstander met vlagen beter zodat de wedstrijd niet te eenzijdig is
  • Vaak server problemen

1199190Newbie 6 april 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Scripting, fifa bepaald wie er wint hoe goed je ook speelt, er is gewoon geen plezier meer aan te beleven doordat er gigantische scripting in toegepast is.

Pluspunten

• Goede graphics

Minpunten

• Enorme scripting
  • Weinig tot geen invloed op resultaat
  • Traag in menu’s

memocan233Newbie 10 maart 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Ohhhh mijn god, ik probeer te bedenken hoe slecht en hoe leuk fifa19 kan zijn, ik kan geen woord vinden hoe goed fifa19 is. Dit is de eindpunt van EA slechtste spel ooit dat ze hebben gemaakt. ..Jongens koop geen fifa laat ze voelen, echt zonde voor je geld

Pluspunten

• Ik kan geen plis punt geven..

Minpunten

• Slecht
  • Slecht
  • Nogmaals slecht

Fifa glitchNewbie 3 maart 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Kut spel, allemaal glitches, je pakt de bal vijf keer af maar je hebt hem niet, je past naar iemand maar dan gaat die weer naar een ander poppetje, je tegenstander schiet zonder te timen van 40 meter in de kruising en zo kan ik nog meer dingen opnoemen.

Pluspunten

• Je doet het voor pakketen
  • Het is betere kwaliteit dan vorig jaar

Minpunten

• Je pakt nooit wat
  • Te veel glitches
  • Ga alles verbeteren inplaats van nieuwe spelers toe te voegen
  • Je laat mensen ragen
  • Je wordt met weekend leaugue er random uitgegooid

Tom12345678910Newbie 18 februari 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Kijk ik vind fifa een prima spel maar in de loop der jaren zie ik dat gasten met ziek goeie teams alles winnen omdat ze goeie teams niet omdat ze goed zijn in het spelletje en als je een tackle maakt heb je de bal niet kom op man

Pluspunten

• Het is nogsteeds een best wel leuk spel

Minpunten

• Maar we moeten niet stomme dingen krijgen als in drie tackles maken achter elkaar en je hebt de bal nogsteeds niet

FightXeno 17 februari 2019 Product gekocht

Loot boxes

Pluspunten

• Speelt ok

Minpunten

• duur
  • loot boxes

Kees1999Newbie 20 januari 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

FIFA 19 is echt nep!! Mensen die geld in pompen worden tijdens de wedstrijd gewoon geholpen door scheids of opeens loopt alles vast alsje voor staat!!

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Klote spel

jc1982 4 januari 2019 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Een verslavende game. Zou mooi zijn als zo'n spel langer dan 1 seizoen bijgewerkt wordt.

Pluspunten

• Speelt lekker weg
  • Voldoende spelmodi
  • Timed finishing

Minpunten

• lootboxes
  • leuk voor een iets langer dan één seizoen, daarna wil je de volgende...

Amsterdam_Zuid 23 december 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Niet kopen!Waarom?Graphics zijn ok.Gameplay redelijk maar scripting is ongelooflijk,spelen is dan zinloos.Daarnaast is er vertaging online.Tackles werken niet.Gewoon mindrape.Vooral ouders let op.Als u van uw kinderen neuroten wil maken gewoon kopen.Ik ben sinds fifa 15telkens divisie1kampion geweest,u kunt er van uit gaan dat ik dan weet waarover ik het heb.

Pluspunten

• Graphics

Minpunten

• Servers
  • Scripting
  • Zig zag onzin

loriasNewbie 7 november 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Prima product, prijs kwaliteit heel goed.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• late levering

Fatih06 24 oktober 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Pasen sterk op achteruit gegaan, aannames sterk op achteruit gegaan, bijna bij elke voorzet gaan de voetballers voor een omhaal (lijkt wel FIFA Street). Simpel weg de slechtste FIFA in de afgelopen 5-6 jaar. Journey is uitgebreider geworden met drie karakters, meer game modes, slidings zijn verbeter

Pluspunten

• Journey
  • Slidings zijn effectiever

Minpunten

• Pasen
  • Aannames
  • Lijkt soms wel FIFA Street
  • Slechter bediening dan FIFA 18
  • Te weinig verbeterd voor dat geld

budi 5 oktober 2018 Product gekocht

FIFA 19, Xbox One

Even een korte review uit perspectief van een totale newbie. Ik kreeg het spel bij aankoop van de Xbox One X. Grafisch is het mooi, zoals naar ik begreep word je meteen in het diepe gegooid, onduideiljk wat je moet doen. Verhaallijn is wel een aardige toevoeging.

Pluspunten

• Grafisch mooi, lijkt net echt
  • Verhaallijn is leuk

Minpunten

• Voor beginners wat onduidelijk

Bakkerinho 3 oktober 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Niet heel enthousiast over 'nieuwe' features voor die €60. Went snel weer.

Pluspunten

• Went snel
  • Niet meer zo makkelijk scoren over grond.
  • Nieuwe feature voor schieten

Minpunten

• Went snel.. Had na uur spelen al niet meer idee dat dit FIFA 19 is, maar gewoon 18 met een update..
  • Duur voor wat je er voor terug krijgt t.o.v. FIFA 18

JRSTK 1 oktober 2018 Product gekocht

FIFA 19, Windows

Grafisch hetzelfde als FIFA 18, alleen is de gameplay super frustrerend. Spelers bewegen niet, pace is nutteloos want alle verdedigers zijn toch even snel en skillmoves hebben geen nut want daarna word je direct vastgelopen door de computer. Geen 60 euro waard, FIFA 18 is leuker om te spelen.

Pluspunten

• Meer spelers in Ultimate Team
  • Gameplay vloeiend
  • eindelijk een paar nieuwe zinnen commentaar
  • menu's zijn erg snel, alles laadt razendsnel
  • 4K graphics support

Minpunten

• gameplay frustrerend
  • Je moet minimaal 30 potjes winnen om in de weekend league te komen
  • niet beter dan fifa 18
  • vleugelspelers zijn nutteloos, ze bewegen niet mee tijdens de aanval

(ver)koopmanNewbie 28 september 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

jammer dat ze er moeite in hebben gestoken, verspild geld en tijd

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slechte gameplay
  • algemeen slecht

Septimamus 26 september 2018 Product gekocht

FIFA 19, PS4

Fifa 18 met verbeteringen. Vloeiender spel, snellere actie en anders schieten. Of dat schieten beter is of niet laat ik in het midden.

Pluspunten

• Journey leuk
  • Grafisch goed
  • Vloeiender
  • Goed geluid (stadion)

Minpunten

• FUT kaarten iets te cinematisch voor mijn smaak
  • Nog altijd wel wat bugs en oneffenheden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een FIFA 19, Switch?