MSI H310I Pro

Specificaties Socket 1151 • Mini-ITX • Intel H310 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de MSI H310I Pro. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
WRK 12 maart 2019 Product gekocht

MSI H310I Pro

Gekocht na het lezen van de review op Hardware.info. Samenvatting: goedkoop mini-ITX bord met stevige stroomvoorziening.

Pluspunten

• één van de goedkoopste mini-ITX borden met socket 1151
  • goede stroomvoorziening, geschikt voor zwaardere processoren

Minpunten

• chipset onder M.2 slot

droopy1975Newbie 13 januari 2019 Product gekocht

MSI H310I Pro

dit moederbord ingebouwd in een inwin chopin (150watt) mits ik geen kleurkaart wou gebruiken en een zeer kleine case wou hebben met toch een pittige prestatie en toch ook tegelijk gamen , ben ik er zeer tevreden over + displaypoort ,

Pluspunten

• zeer tevreden over de prestatie's
  • perfect voor een 150 watt voeding
  • heel veel voor een degelijke prijs

Minpunten

• voor mij heeft dit bordje geen minpunten voorwat ik het wou gebruiken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI H310I Pro?