Genesis Thor 300 TKL (Outemu Blue)

Specificaties Bedraad Qwerty met Outemu Blue switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Toon reviews van:
Brousant 4 januari 2020 Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Dit is een niet al te duur, degelijk uitziend mechanisch TKL-toetsenbord met witte achtergrondverlichting. Ik vind het prettig tikken. De uitvoering met Outemu Blue switches (groene verlichting) bevalt mij ook prima. Na minder dan een jaar gebruik ging daarvan wel al een switch haperen, dus die moest ik vervangen.

Pluspunten

• Mechanisch keyboard (Outemu Red)
  • Maakt een robuuste indruk
  • Beschaafd, minimalistisch uiterlijk
  • Geweven kabel kan naar links, rechts of midden worden geleid
  • Double injection keys
  • Niet duur

Minpunten

• Steunvoetjes aan de lage kant
  • Opschrift van enkele toetsen cryptisch
  • Handleiding is te beknopt
  • Na minder dan een jaar gebruik al haperende switches

NoUseWhatsoever 26 februari 2021 Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Goed geprijsd mechanisch toetsenbord maar in mijn ervaring krijg je waar je voor betaalt. Namelijk een toetsenbord dat in het begin prima werkt en erg lekker typt, maar na een paar maanden niet meer doet wat het zou moeten doen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Ziet er goed uit
  • Typt lekker

Minpunten

• Levensduur is erg kort
  • Goedkoop is duurkoop

Mongar23 17 juni 2020 Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Blue)

Ik gebruik dit toetsenbord nu een paar maand en hij past perfect in mijn 15.6 inch laptop tas. Het is goed toetsenbord voor gamen en programmeren. Zeker een aanrader als budget toetsenbord. Alleen jammer dat het geen RGB heeft. Na een relatief korte tijd krijgt het keyboard alwel wat gebreken.

Pluspunten

• Past in een 15.6 inch laptop tas
  • Goedkoop
  • Fijne switches(zo lang ze het doen)

Minpunten

• Alleen groene verlichting
  • Keycaps gaan overtijd los zitten
  • Key switches hebben een korte levens duur.
  • Prijs/levensduur is niet naar verhouding.

nlnlnlnlnlnlNewbie 21 januari 2020 Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Blue)

Prima toetsenbord voor typen, gamen. Echter zijn deze blue switches niet ideaal voor stutter stepping etc.

Pluspunten

• Hoge prijs-kwaliteit verhouding
  • Goede steunvoetjes
  • Prima keyswitches

Minpunten

• Lelijk font

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Genesis Thor 300 TKL (Outemu Blue)?