Sony STR-DH790

Specificaties 5.1.2-kanaals met 90W versterker en 4x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ericpeters 7 februari 2020 Product gekocht

Sony STR-DH790

Ik kreeg mijn Pioneer VSX-LX53 niet meer goed aangelsoten (via HDMI) op mijn LGC9 en na wat puzzelen gezien dat ik een receiver met EARC nodig had. En dit was de goedkoopste die ik kon vinden. Ik steek de kabel in en alles wekrt, zelfs zonder iets te configureren.

Pluspunten

• EARC werkt perfect met LG
  • Klinkt ook heel goed zonder alle poespas
  • Heeft eigenlijk heel weinig functies maar toch alles wat je nodig hebt

Minpunten

• Niks van speciale echo effecten, THX en dat soort ding
  • Geen ingebouwde connectivity, DAB, DNLA Spottify ed.

Jasua 4 juni 2019 Product gekocht

Sony STR-DH790

Gebruikt als 5.1.2 receiver: Speakers: Jamo S803 HCS + Jamo s8 Dolby Atmos + Jamo s808 sub Apparaten: - Sony AF8 TV (HDMI ARC) - Zappiti One 4K HDR mediacenter (HDMI) - Playstation 4 (HDMI) - Audio Technica AT-LP120 (Component) - Philips MCD 2010 CD player (Digitale coax)

Pluspunten

• Zo goed als automatische setup
  • CEC gaat naar alle aangesloten apparaten gewoon door
  • Geluid klinkt naar mijn mening prima
  • Schakelt perfect automatisch naar de juiste bron.

Minpunten

• Maakt een kort maar luid klikkend geluid bij aanzetten/uitzetten
  • Korte FM antenne
  • Geen DAB

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony STR-DH790?