Ewent EW3980 USB-C notebook charger with Power Delivery profiles 65W

Specificaties Adapter met 20V spanning en 65W vermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1
RainslayerX 9 februari 2020 Product gekocht

Ewent EW3980 USB-C notebook charger with Power Delivery profiles 65W

Ik raad het af om dit product te kopen. Ik ben in het bezit van een Dell XPS 9560. De lader begaf het na 1 jaar in gebruik. De moederbord van mijn laptop moest vervangen worden en exact dezelfde kuren kwamen op in de afgelopen dagen. Koop deze lader NIET!

Pluspunten

• Telefoon en Laptop opladen

Minpunten

• De lader begaf het na 1 jaar.
  • Na het begeven moest mijn moederbord vervangen worden en dezelfde kuren waren zichtbaar na een tijdje gebruik met nieuwe moederbord en nieuwe lader

Veyrah 13 november 2020 Product gekocht

Ewent EW3980 USB-C notebook charger with Power Delivery profiles 65W

Net 2 jaar mee kunnen doen, toen brak de usb c connector af van de kabel. Tot dat moment een fijne oplader, maar ik ben zuinig met het product omgegaan en dan hoort deze niet zo snel kapot te gaan.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Fragiel

sjihttam 15 mei 2019 Product gekocht

Ewent EW3980 USB-C notebook charger with Power Delivery profiles 65W

Na aankoop blij met apparaat. Update 5-Jan-2020; USB-C Connector afgebroken van stekker. Niet heel intensief gebruikt en ook niet misbruikt. Jammer, weinig lol kunnen hebben van apparaat

Pluspunten

• compact

Minpunten

• geen stopcontact model
  • geen indicatie lampje
  • bouw kwaliteit

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ewent EW3980 USB-C notebook charger with Power Delivery profiles 65W?