Motorola Moto E5 Plus Grijs - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
-BaJo- 9 juli 2018 Product gekocht

Motorola Moto E5 Plus Grijs

Voor het geld een prima telefoon. Groot helder scherm en werkt vlot. Beschikt over dual-sim + SD mogelijkheid. 5000 mah batterij zorgt ervoor dat je nooit zonder komt te zitten gedurende de dag

Pluspunten

• Dual SIM + SD
  • Prima Scherm
  • flinke accu

Minpunten

• 3GB
  • 32GB

Nekkertje 23 juni 2018 Product gekocht

Motorola Moto E5 Plus Grijs

Mooie telefoon met een fullview display heb deze telefoon gekocht omdat mijn telefoon stuk was gegaan rn graag een upgrade wou naar 32g rom dus zag ik deze telefoon voorbijkomen. De combinatie van glas en aluminium ziet er goed uit maar ook de software werkt prima alleen is even wennen

Pluspunten

• Redelijke hardware
  • Fullview display
  • Vingerafdruk scanner op een fijne plek
  • Gratis hoesje erbij
  • Lange batterijduur
  • Lekker groot scherm (6'')
  • 18:9 screen to body ratio
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Camera kwaliteit
  • Twijfels over de sensor naast de camera
  • Geen oordopjes in de doos
  • Headphone jack boven op (mijn mening)
  • Scherm krast heel snel
  • Hoesje die erbij zit wordt snel smerig
  • Micro usb

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Motorola Moto E5 Plus Grijs?