1 review

WD Black NVMe SSD 1TB - Reviews

Specificaties M.2 80mm • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - December 2018

In deze tweede Ssd Best Buy Guide hebben we ons overzicht van ssd's uitgebreid met alle pas uitgekomen modellen die we hebben getest.

110    6 dec

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Foritain 3 juli 2018

WD Black NVMe SSD 1TB

Na een 'mweh' 1e generatie Black SSD's doet WD mee aan de top met hun nieuwe 2018 model. Een mega stap vooruit en één van de weinige concurrentjes voor de Samsung 970 EVO. Het is alleen zaak dat deze ook op prijs gaat concurreren, want vooralsnog is hij te duur.

Pluspunten

• Heel snel in de meeste benchmarks, eindelijk wat druk op de 970 EVO
  • Een mega stap vooruit tov de 2017 versies
  • 5 jaar garantie
  • Eindelijk een zwart PCB?!

Minpunten

• Vooralsnog wat te duur, zal vermoedelijk (maar ook moeten) zakken.
  • Relevante 4K read/write prestaties het enige wat iets achter blijft.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een WD Black NVMe SSD 1TB?