Specificaties Bedraad met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
Foritain 6 juli 2018

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000721)

Je ziet het er niet direct aan af, maar de Logitech G Pro Gaming headset is geweldig. Geluid top, degelijke bouw, pasvorm toegankelijk voor praktisch iedereen, en de (condenser) microfoon zet praktisch elke 'gaming headset' mic te kijk. Je levert wel USB/software features in, en verwacht geen flamboyante verschijning.

Pluspunten

• All-round uitstekend geluid, vooral in populaire esports games erg overtuigend (wait, mooie fabrikantverhalen die kloppen? wut)
  • Bouw- en afwerking keurig in orde
  • Microfoon ontzettend goed voor een gaming headset; veel detail, nul ruis op een schone lijn.
  • Goede designkeuzes pasvorm. Flexibel en verstelbaar genoeg om van maatje S tot XXXL te voorzien. (Let op: wel redelijk clampy)
  • Complete levering: keuze tussen fake leather en textile pads, losse (dus vervangbare) kabels, splitter kabel en afneembare mic.
  • Analoog dus breed compatible (PC, Consoles, mobiel). In-line remote ook prettig klein.
  • No nonsense uitstraling zullen we geen nadeel noemen.
  • Uitstekend gebalanceerd pakketje voor 99 eur.

Minpunten

• Uitstekend maar er zijn wel kapers op de kust, denk aan modellen met een USB/software feature, of zelfs draadloze opties voor een paar euro meer die zo hun eigen 'plusjes' kennen. Je moet zelf afwegen wat je belangrijk vindt in een headset.
  • Condenser mic is erg gevoelig voor zowel slechte lijnen als omgevingsgeluid. Profiteert van een goede geluidskaart en is in staat kleine geluiden uit de omgeving op te pakken (airco bijv), vereist soms dus wat tweaken om eruit te halen wat er wel in zit.
  • Wij hadden liever een volumewiel / muteknop op de scherm gezien ipv in-line.

2100flyingcats 12 mei 2021 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000812)

Uitstekende koptelefoon voor de prijs. Eerst geeft hij wel vrij veel druk op de oren, maar dat verminderd met gebruik. De software is makkelijk, en de bouwkwaliteit is ook goed met een niet al te agressief design. De kabel kan ook vervangen, zodat een kapotte kabel makkelijk gefikst is.

Pluspunten

• Goede kwaliteit, veel metaal
  • Vervangbare kabel
  • Goed geluid
  • Usb en Aux adapters inbegrepen

Minpunten

• Veel druk (neemt af met gebruik)
  • Microfoon kon beter

ElectroHawk 1 december 2020 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000812)

Het zag er uit als een fijne headset, maar uiteindelijk was bij aankomst de linker speaker kapot, en was de clamping force voor mij iets te hard. Ik ging hierna nog naar meerdere fysieke winkels, waar ze allemaal dit probleem hadden helaas. Ik heb dus maar m'n geld terug gevraagd.

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Microfoon kwaliteit
  • Bouwkwaliteit ziet er van buiten erg degelijk uit

Minpunten

• Een van de speakers kapot, wat dus een vaak voorkomend probleem is
  • 3 van de 4 exemplaren die ik heb vastgehouden, hadden dit probleem
  • Clamping force voormij wat te hard en onconfortabel

thijmenoshol 12 juli 2020 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000812)

al 2 keer terug gestuurd omdat hij steeds breekt en geen support software voor audio

Pluspunten

• klante service

Minpunten

• geen softwaire
  • geen driver
  • breekt na een jaar gebruik

Flons0503 17 januari 2020 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000812)

Ik ben geen audiofiel maar dit ding doet exact wat ervan gevraagd word. Prima geluid, bouwkwaliteit is stevig en de microfoon klinkt prima voor chatprogramma's zoals discord.

Pluspunten

• Surround sound (ook al gebruik ik het niet)
  • Bouwkwaliteit
  • ben niet zo'n fan van microfoons die je kan in/uit pluggen maar deze connector blijft stabiel vastzitten.

Minpunten

• momenteel niet

Bananeneterkoen 9 juli 2019 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000721)

Een goed verkooppunt van deze headset is duidelijk de microfoonkwaliteit, Die is bijna perfect! Hij zit ook heel erg lekker. De geluidskwaliteit is heel goed vooral voor deze prijs. Alleen is wat meer Bass misschien wel nodig.

Pluspunten

• Microfoon
  • Comfortabel
  • Hoge bouwkwaliteit

Minpunten

• Iets meer Bass is wel nodig.

rhodium 25 september 2018 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000721)

Als vervanger voor mijn G230 gekocht alleen na een paar dagen uitproberen teruggestuurd omdat de kwaliteit wel echt te wensen overliet. Op discord was duidelijk mijn gamegeluid te horen zelfs bij gebruik van de mute knop.

Pluspunten

• Over ear
  • Weg te halen mic
  • Laptop/mobiel als pc aansluiting.

Minpunten

• Microfoon te gevoelig
  • Mute knop werkt niet correct
  • korte kabel

Goonace 14 juni 2018 Product gekocht

Logitech G PRO Gaming Headset (981-000721)

Goei geluid voor gaming niet zo voor muziek

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Simple
  • Confi

Minpunten

• No RGB
  • No 7.1
  • Bedraad

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G PRO Gaming Headset (981-000721)?