Specificaties Access Point, WiFi max. 1,75Gbps - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
JP_25Newbie 3 december 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC PRO-E

Ik ben zeker tevreden over deze AP. Hij werkt goed, is snel geïnstalleerd. Let op, heeft geen eigen webinterface.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • mooi design
  • geen fans, dus geen geluid

Minpunten

• klein minnetje, geen webinterface

Beheerbaarheid Score: 4

Groka 2 juli 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC PRO-E

De ap was snel geinstalleerd ff software downloaden, wel handig om ook de uitgebreide installatie handleidin te dowloaden, na installatie even vermogen en bandbreedte aangepast en prima wifi achter in mijn tuin. Ap mooi droog weggewrkt achter een van mijn zonnepanelen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Instellingen
  • Vermogen
  • Stabiliteit
  • Signaal led uitschakelbaar

Minpunten

• Moet onder een afdak!?

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP AC PRO-E?