Kingston A1000 240GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x2 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Kingston A1000 240GB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Meowzen 1 juni 2019 Product gekocht

Kingston A1000 240GB

Geen problemen na een half jaar gebruik.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Koel
  • Stil
  • Ruimte besparend
  • Goed merk
  • BIOS herkent deze SSD meteen

Minpunten

• Ik merk in de praktijk geen verschil tussen een Samsung 850 evo 250Gb en deze A1000

Memes23 18 februari 2019 Product gekocht

Kingston A1000 240GB

Ik heb deze m.2 op dit moment al 1 maand, en kan met zekerheid zeggen dat het een super solide keuze is als je een m.2 wilt voor weinig geld.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • makkelijke instalatie (msi b350 moederbordt)

Minpunten

• maar 2 keer sneller dan een normale SSD

Jarno Nelis 4 november 2018 Product gekocht

Kingston A1000 240GB

goeie en vooral snelle SSD voor een leuke prijs, voordel van deze SSD is dat het een M.2 is waardoor hij enorm snelle lees en schrijf snelheden kan behalen.

Pluspunten

• prijsklasse
  • lezen 1500 MB/s
  • schrijven 800 MB/s
  • 5 jaar garantie
  • M.2 SSD

Minpunten

• nog geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kingston A1000 240GB?