Sony SP500 (Roze)

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
tinus73 23 juli 2018 Product gekocht

Sony SP500 (Wit)

Ik was opzoek naar een BT setje om op mijn werk naar te luisteren en als het kon ook mee te hardlopen. Dat eerste gaat prima en de 2e helaas niet.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Niet voor hardlopen

Starbucks 18 juli 2020 Product gekocht

Sony SP500 (Zwart)

Erg matige koptelefoon. Zoals in andere reviews omschreven is deze zeker niet voor het sporten. Je hoofd een beetje schudden en ze vallen er al uit. Tevens is het geluid niet indrukwekkend, omdat ze niet goed in je oren zitten. Beter koop je een setje van 5 euro op AliExpress!

Pluspunten

• Bluetooth
  • Volumeregeling
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Duur
  • Geluid
  • Niet voor het sporten!
  • Maar 2 maten bijgeleverd

trisje 8 februari 2020 Product gekocht

Sony SP500 (Zwart)

geluid is prima, ik vind ze wat los in mij oor passen. Ik kan er dus niet mee hardlopen bijvoorbeeld. Volume is te regelen op het rechte oortje. Met het vasthouden van de vollumme kan je een nummer vooruit of achteruit.

Pluspunten

• geluid Prima
  • volume regeling met oortje
  • 8 uur luisteren op een lading.
  • batterij indicatie op mobiel

Minpunten

• zitten bij mij niet echt goed in het oor.
  • goedkoop
  • Alleen AAC, SBC
  • blauwe tand versie 4.2

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony SP500 (Roze)?