Philips 272B8QJEB Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Monitor Best Buy Guide - Februari 2021

Welke monitor kun je nu het beste kopen? In deze Best Buy Guide zoeken we het uit. We gaan op zoek naar de beste betaalbare schermen, gamingschermen, 4k-monitoren en ultrawides.

202 dinsdag

Best Buy Guide - Monitor Best Buy Guide - De beste monitoren voor thuiswerken

Nu veel mensen in verband met het coronavirus thuis moeten werken, zien we dat de interesse in monitoren sterk toeneemt in de Pricewatch. Daarom hebben we in samenwerking met de collega's van Hardware Info deze Best Buy Guide voor jullie samengesteld.

194 19 mrt '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
SmokingCrop 11 juni 2018 Product gekocht

Philips 272B8QJEB Zwart

Een degelijke WQHD IPS zakelijke monitor met enkele handige features. Door de vrij lage aanschaf prijs van 240-250 euro kan je niet veel mis doen met deze monitor voor ‘normale’ doeleinden.

Pluspunten

• Goed verstelbaar, zelfs een draaivoet
  • HDMI/DP/VGA/DVI/USB3-Hub/Audio/headphones invoer
  • HDMI/DP/VGA kabel meegeleverd
  • Accurate weergave van kleur
  • Bang For The Buck
  • 27" 1440p IPS
  • Opladen toestel aan 1,5 A via USB

Minpunten

• Geen USB kabel meegeleverd voor Hub
  • 90~ % van SRGB kleuren spectrum
  • Standaard iets te koel afgesteld (7000K) op de 6500K modus
  • Voet zit niet super vast, maar voldoende om nooit voor problemen te zorgen

ErKr20Newbie 19 april 2020 Product gekocht

Philips 272B8QJEB Zwart

Goed product. Perfect beeld, Vier soorten video aansluitingen. Onthoud per ingang de audio bron! Alleen de ingebouwde speakers zijn echt slecht, heb een 2.1 setje aan de koptelefoon uitgang gehangen.

Pluspunten

• Beeld is heel mooi
  • audio setting per ingang
  • Goed verstelbare voet
  • USB hub
  • Resolutie
  • Laag energie verbruik

Minpunten

• Contrast is voldoende
  • Geluid speakers slecht
  • Geen sensor omgevingslicht

DenHond 7 december 2019 Product gekocht

Philips 272B8QJEB Zwart

Goede specs en kleurweergave, zeker voor deze prijsklasse. Jammer genoeg is enkel de uniformiteit van grijs (linksboven) ondermaats. Verder had mijn model last van coil whine bij bepaalde helderheidstanden op lichtere achtergronden, dit kon 'verholpen' worden door met contrast/helderheid aan te passen. Heb het scherm na een dag geretourneerd.

• Kleurweergave

Minpunten

• Coil Whine
  • Uniformiteit grijs

ugcheleuceNewbie 12 september 2018 Product gekocht

Philips 272B8QJEB Zwart

Volgens de vervaardiger van mijn graphics card (HD 6530D) moet QHD gewoon kunnen via HDMI, maar de Philips 272B8QJEB doet het niet. Hij geeft maximaal 1920x1080.

Pluspunten

• Ziet er indrukwekkend uit

Minpunten

• Maximaal 1920x1080 via HDMI

darkrain 7 juni 2018 Product gekocht

Philips 272B8QJEB Zwart

Deze monitor gekocht om hem zowel zakelijk als kantoormonitor als privé als gamemonitor te gebruiken. Natuurlijk weet ik dat deze monitor primair voor kantoor wordt aangeraden, dat is dan ook mijn eigen primaire doel. Voor dit doel is het een uitstekende monitor voor een prima prijs! Erg tevreden mee.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Hoge resolutie 2560x1440
  • Voldoende aansluitingen
  • HDMI, DisplayPort en VGA kabels erbij
  • USB aansluitingen aanwezig (onder andere voor snelladen van mobiele toestellen)
  • Kwaliteit speakers prima

Minpunten

• Helaas is er geen USB kabel bij om hem als hub te gebruiken, deze optie is er wel als je zelf een kabel hebt.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 272B8QJEB Zwart?