€ 223,25
Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 120 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
10 reviews - Pagina 1 van 1
Ramon KitsNewbie 6 mei 2021 Product gekocht

Logitech G560

Na_alle_negatieve_reviews_hier_te_hebben_gelezen_vind_ik_toch_dat_dit_product_wel_wat_positieve_reviews_verdient._Het_kan_zijn_dat_Logitech_de_speakers/software_later_aangepast_hebben_want_ik_ben_er_super_blij_mee!_Geluid_is_gewoon_erg_goed,_instellingen_worden_opgeslagen_i.t.t._wat_anderen_aangegeven_hadden_en_de_bass_kan_zeker_aanwezig_zijn_maar_in_mijn_ogen_is_het_exact_op_de_juiste_mate_voor_gaming,_waar_deze_speakers_voor_gemaakt_zijn._(sorry_voor_de_underscores_maar_anders_paste_mijn_review_niet)

Pluspunten

• geluid
  • bass
  • bijbehorende software

Minpunten

• dikke kabels met speciale aansluiting

nikipompert 4 oktober 2018 Product gekocht

Logitech G560

Prima gaming speakers met een goede look. Deze kleine RGB speakers klinken gewoon heel erg goed. De bass is lekker hard en alles is verstelbaar natuurlijk. Ze klinken bijna even goed als mijn 1000 euro Samsung soundbar voor de tv, en hebben daarop nog een heel goed design.

Pluspunten

• Zien er heel mooi uit; zeker een goede toevoeging voor een gaming setup
  • Geweldig geluid, al helemaal voor de prijs
  • Lekker sterke bass
  • Mooie RGB lichten, met een leuke extra functie (die ik zelf niet gebruik)
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Niet té groot

Minpunten

• Sticker laat lijm achter op bass
  • Kabels zijn voor mij net iets te kort, ze staan nu helemaal strak
  • Ze mochten van mij wel bezuinigen op de light sync functie (als nog gewoon een hele goede speaker voor de 250 euro)
  • Gaan niet automatisch aan na afsluiten pc, maarja, 1 seconden werk extra maakt ook niet zo veel uit

Eppe90 28 oktober 2018 Product gekocht

Logitech G560

Zien er mooi uit, het geluid is prima. De bass overheerst wel, maar dit is (helaas alleen) softwarematig aan te passen. RGB licht is goed in te stellen met de Logitech Gaming Software, de software biedt veel mogelijkheden. Prima aankoop, wel redelijk prijzig.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bluetooth
  • Software biedt veel functies
  • Sync met andere Logitech randappartuur
  • Uiterlijk
  • RGB ziet er erg mooi uit

Minpunten

• Erg veel bass (out of the box)
  • Bass niveau is alleen software matig aan te passen
  • Kabels zijn erg dik
  • Hoge prijs

Boosmeneer 21 maart 2018 Product gekocht

Logitech G560

Geweldige speakers, goede bass, goed uiterlijk! Vanuit Logitech iets mis gegaan met de levering, 1 april zouden ze beschikbaar zijn in nederland, 21 maart stonden ze op mijn bureau, hierdoor is er nog geen software beschikbaar want die komt wel 1 april.

Pluspunten

• Prachtig uiterlijk
  • geweldige geluidskwaliteit
  • diepe bass
  • RGB!
  • Mooie grote subwoofer
  • makkelijk te vinden knoppen op de speakers
  • Bluetooth + USB + 3.5 mm jack
  • Hele flexibele (dikke) kabels

Minpunten

• Sticker op de subwoofer laat lijm achter?! Kom op Logitech...
  • Ietwat prijzig
  • Leds gaan niet automatisch uit als je je computer afsluit. (Mierenneuken, ik weet het)
  • De screen-sampling functie voelt wat aan de trage kant
  • Geen knop om de bass te regelen, moet via de software.

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4

gimli_theone 24 december 2019 Product gekocht

Logitech G560

Gekocht met fikse korting. Mooi design, maar vorm gaat duidelijk boven functie bij Logitech. Slaat qua geluidskwaliteit de plank mis, zonder fikse EQ veranderingen. Vooral de Dolby is vreselijk, deze staat dus uit.

Pluspunten

• Mooi design
  • LED verlichting voegt wel iets tofs toe
  • in combinatie met software goed te tweaken
  • Bluetooth!

Minpunten

• Bas overheerst HEEL erg
  • Speakers zelf zijn erg schel.
  • Dolby is alsof je in een grot zit. Hol en koud dus.

lowmonster 18 november 2018 Product gekocht

Logitech G560

Prima audio al is de bass veels te veel aanwezig. LGS (logitech software) crasht vaak bij het herkennen van RGB enabled games. De RGB reageert okay op de games, al vind ik deze trager en minder mooi dan bijv. de Philips hue icm. met de dekstop app.

Pluspunten

• design
  • Geluid
  • RGB

• Zware bass
  • Logitech gaming software
  • RGB

muja 4 november 2018 Product gekocht

Logitech G560

Op reviews gekozen omdat mijn Creative Gigaworks T3 overleden is. Zeer teleurgesteld over de geluidskwaliteit. Worden alle reviewers op Youtube gesponsord door Logitech? Klinkt als Chinese rommel. De geluidskwaliteit is die van een doffe jaren 80 handradio. Hoge tonen zijn non-existent. Update: Klipsch promedia gekocht van Marktplaats... Wat een genot.

Pluspunten

• Goed geluid uit de koptelefoonuitgang
  • Verlichting aardige gimmick
  • Goede kwaliteit kabels en stekkers

Minpunten

• Ronduit slechte kwaliteit geluid uit speakers in vergelijking met Creative Gigaworks T3 en al helemaal met de Klipsch Promedia
  • Lastig bereikbare knoppen op luidsprekers
  • De sticker van 15 bij 20 CM op de sub laat alle kleefmateriaal achter op de sub
  • Iemand een 1 keer gebruikte Logitech G560 kopen?

QuerijnNewbie 11 mei 2018 Product gekocht

Logitech G560

Mooi dingetje. Leuk design, compact. Verschrikkelijke software.

Pluspunten

• Lichtjes!
  • Goed geluid

Minpunten

• Software reset settings elke boot
  • Software crasht
  • Software vergeet custom bass instellingen (Leuk voor de buren!)

stikz 20 maart 2019 Product gekocht

Logitech G560

Ben niet echt te spreken over het product, daarom retour gestuurd. Moet helaas door een zeer lang money-back proces, zo blijkt dat deze zo omslachtig in elkaar zit dat dit bijna niet normaal te doen is. Erg jammer. Geen Logitech meer voor mij door deze ervaring.

Pluspunten

• ziet er leuk uit
  • verlichting is grappig

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • screen sampling werkt slecht
  • overpriced

AltTabKeys 9 april 2019 Hands-on

Logitech G560

Heb deze mogen testen. Ikzelf de wel bekende Logitech Z-906 speakerset. De nieuwwaarde van de Z-906 is +/- 240. Voor 250 koop je de G506. Alleen is die G506 de volle 250,- niet waard. Helemaal niet in verhouding betreft prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • RGB mogelijkheid
  • Kabelafwerking is goed

Minpunten

• Niet geschikt voor hoog volume
  • ^ Of gamen...
  • Subwoofer enigszins in verhouding groot
  • Prijs/Kwaliteit verhouding is zuur...

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G560?