Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Eugene_85 11 juni 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Lees mijn uitgebreide review over deze Sony koptelefoon. Erg prettig en fijn in gebruik met de nodige op- en aanmerkingen.

Pluspunten

• Goed geluid met mooie bassen
  • Vele opties zoals Google Assistent
  • Heeft NFC
  • Leren kussens voor prettig draagcomfort
  • Snel met opladen

Minpunten

• Noice Cancelling kan beter
  • Let op juiste manier dragen
  • Niet inklapbaar

marcmeide 28 september 2018 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Na een week ben ik er achter dat dit een hele nette instap-Nouse Cancelling koptelefoon is, wat meer ge-advanceerde features missen, maar voor de prijs is het een zeer goede koptelefoon.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Batterij
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Niet opvouwbaar
  • Max 1 Bluetooth apparaat

Paulus73 19 december 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Ik heb deze gekocht als vervanger van mijn bedrade Sony Koptelefoon (MDR-ZX660AP). Daarvan was de aansluiting kapot. Het comfort en geluid beviel zo goed dat ik een 'draadloze vervanger' heb gezocht. Ze zijn inderdaad vergelijkbaar. Batterijduur is ook top, maar ik merk geen verschil met ruisonderdrukking aan of uit.

Pluspunten

• Comfort, geeft niet te veel druk op de oren. Ook niet met mijn bril
  • Batterijduur is zeer goed, 35u belofte wordt wel gehaald.
  • Geluidskwaliteit voldoet aan mijn wensen. Voldoende bas en detail (voor de volledigheid, ben geen audiofiel).
  • Bluetooth koppeling is snel.
  • Kan ook bedraad worden aangesloten
  • Verstaanbaarheid via ingebouwde microfoon voor bellen en Teams prima.

Minpunten

• De ruisonderdrukking is niet goed.

slglasius 3 september 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Best value for money! Heb de headset nu ruim een half jaar. Ben er zeer tevreden over. Pasvorm over de oren, ik heb redelijk grote oren, dit gaat prima. Hele dagen dragen voor brildrager met een groot hoofd (XL Helm) geen probleem! Enkel lichte zweet oortjes na een paar uurtjes.

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur
  • NFC
  • Ondersteund betere bluetooth protocollen
  • Pasvorm
  • 3.5 mm jack

Minpunten

• Micro usb oplaad kabel
  • Aparte manier van bedienen, naar achteren voor nummer vooruit, net als volume
  • Geen case meegeleverd

RobbyBoy12345 27 november 2018 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Een zeer goeie koptelefoon voor niet al teveel geld! Lees de hele review voor mijn ervaring.

Pluspunten

• Accu
  • Bluetooth range
  • Geluidskwaliteit
  • Sony app

Minpunten

• Noice canceling

A nNewbie 19 februari 2021 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Inmiddels heb ik deze koptelefoon al een half jaar in bezit en hij bevalt enorm. Geluid is goed, met name de bas. Ik kan de koptelefoon zonder problemen de hele dag dragen. Wel hoor je, als het zeer stil is, soms een zachte piep. De noise canceling heeft weinig impact.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteits verhouding
  • Prima accuduur
  • Uitstekend draagcomfort

Minpunten

• Noise canceling heeft weinig impact
  • Zachte piep als het zeer stil is.

undefined418 25 januari 2021 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Ik woon hier een paar meter vandaan en zelfs dit heb ik niet gehoord. https://nos.nl/video/2366020-plunderingen-in-den-bosch-en-rotterdam-zo-eng-ze-breken-alles-open.html De noise cancelling werkelijk waar enorm goed. Geluiden die lang spelen op de achtergrond zoals een afzuigkap hoor je wel degelijk. Maar rellen en toeters en bellen heb ik absoluut niet gehoord.

Pluspunten

• Top notch noise cancelling
  • Comfort
  • Kwaliteit voor de 80 euro
  • Duurzaam

Minpunten

• Na anderhalf jaar en hevig gebruik is door een mondkapje elastic de linker oorschelp gescheurd.

MintyboiNewbie 3 november 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Dit is de beste bluetooth koptelefoon die ik ooit heb gehad. Ik ben niks behalve tevreden. 12 uur speelduur. Sterke bouw. Prachtig geluid.

Pluspunten

• Goede bass
  • Goed geluid
  • Sterke bouw
  • 12 uur duur

Minpunten

• Geen usb-c

MrRoubos 17 augustus 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Mijn eerste ervaring met een bluetooth 'over-ear' hoofdtelefoon is meteen een positieve! Vind hem zelf prettig/ op mijn hoofd zitten. Ook met de hoge temperaturen vond ik het goed te doen. NC gebruik ik niet, puur om muziek te luisteren en mijn werkende partner wat minder hard te horen :)

Pluspunten

• draagcomfort
  • geluidskwaliteit
  • goede accu

Minpunten

• nog niet gevonden

Wesley-B 20 juli 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

2 jaar in gebruik nu, garstikke goed geluid en bass, prettige app met google assistance of alexa. Batterij duur is lekker lang, goede comfort voor bril dragers.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass
  • Accu
  • NFC
  • Goed met bril te dragen
  • Berichten oplezen met google assistant (Aan te passen in app)

Minpunten

• Kraakt na 1 jaar gebruik

jellekoiterNewbie 6 juni 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Goede koptelefoon. Had eerst een ouder model, die brak helaas. Toen ik deze voor het eerst hoorde leek het wel alsof het oudere model beter klonk, raar. Heb er behoorlijk wat tijd erin gestoken om met de EQ de sound beter te maken. Noice cancelling is prima.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Pasvorm
  • Build quality
  • Snel opladen!

Minpunten

• Geluid kan beter
  • Ingebouwde stem

MarauveNewbie 16 april 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Grijs)

Deze koptelefoon besteld voor muziek luisteren, gamen en films kijken ter vervanging van mijn logitech headset (H150). Het comfort is top, maar het geluid is amper beter dan wat ik nu heb. De bas is ok, maar de midden en hoge tonen zijn een ramp, heel blikkerig. Geen aanrader!

Pluspunten

• Comfort - licht en zacht, weinig druk op de oren
  • Draadloos

Minpunten

• Blikkerig geluid, vooral in de hoge en middentonen

Rhain 3 april 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

In 12 jaar van het dragen van vele in/over/on-ear koptelefoons nog nooit zoveel bang-for-buck gehad! Accu gaat lang mee. Comfort top, kan m hele dag dragen tijdens thuis werken. Prima geluidskwaliteit, goede maar geen overdreven bass! Noicecancelling kan ik niets over zeggen, want dat is bij mij niet van toepassing.

Pluspunten

• Comfort
  • Prijs/kwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• absoluut geen

raven4u2Newbie 23 februari 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Na 5 maanden deed mijn koptelefoon niet meer.Ik heb 119 euro,s voor betaald.Koptelefoon ter reparatie aangeboden bij Mediamarkt.Kon niet meer gemaakt worden.Kreeg 94,41 euro,s terug ipv van de aankoopbedrag. Nooit meer bij mediamarkt kopen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit erg goed
  • Accuduur is goed
  • Verbinding is heel erg goed (groot afstand)

Minpunten

• Binnen 5 maanden kapot
  • Kan niet luisteren tijdens laden
  • USB-C kabeltje is wel heel kort

stefhoudijk2001 3 januari 2020 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Ik ben erg te spreken over de geluidkwaliteit, echter is de koptelefoon niet aan te raden voor de noise cancelling funcitie. Er is naar mijn mening nauwelijks tot geen verschil wanneer deze aanstaat. Echter is dit ook niet te verwachten voor een budget koptelefoon.

Pluspunten

• Geluidkwaliteit
  • Sony app
  • Accuduur
  • Hoge kwaliteit
  • lichtgewicht

Minpunten

• Noise cancelling
  • Buigt makkelijk

GuustVB 23 december 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Voor de prijs die je ervoor betaald zeker een top aankoop. De batterij gaat zeer lang mee en laad ook relatief snel op. Geluid is top, enkel de noicecancelling valt wat tegen. Over de stevigheid ben ik niet overtuigd, maar na deze een jaar gebruikt te hebben leeft hij nog.

• Comfort

Minpunten

• Noice cancelling valt tegen
  • niet inklapbaar

Ralph84 26 september 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Dit is een prima koptelefoon om met je smartphone te koppelen. Ik wou hem eigenlijk gebruiken om met mijn desktop te koppelen, maar de verbinding viel iedere 10 min weg (afstand 1m). Ik zou hem niet aanraden voor pc gebruikers.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Design
  • Werkt goed met een smartphone
  • Batterij
  • Werkt met bijvoorbeeld Google Assistant

Minpunten

• Werkt slecht met andere apparaten zoals desktop
  • Voelt niet heel sterk aan
  • Zit niet fijn op de oren. Oren raken de harde binnenkant.
  • Oorkussens kunnen niet worden vervangen.

Nozmordre 28 juli 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Voor de prijs is dit een uitstekende koptelefoon die lekker zit en goed geluid heeft. Noice-Cancelling werkt het beste voor Airco en motor ruis te dempen in bus en trein. Bluetooth connectie is meestal uitstekend, behalve in gebieden met véél mensen, zoals Utrecht Centraal.

Pluspunten

• Noice-Cancelling werkt goed voor: Bus en trein om de airco en motor geruis te dempen
  • Ook met Noice-Cancelling uit is er een redelijke mate van demping.
  • Uitstekende geluidskwaliteit
  • App om instellingen te veranderen
  • De controles op de koptelefoon voor volume en muziek pauzeren/voor/achteruit zijn uitstekend

Minpunten

• Noice-Canceling werkt niet goed voor: gesprekken te dempen
  • Als het winderig buiten is en de wind waait over de microfoons die worden gebruikt voor noice-cancelling krijg je een rare ruisende feedback.
  • Zwetende oren in de zomer

JortdevrNewbie 12 juni 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Lang gezocht naar een goede comfortabele koptelefoon en dit goede model gevonden.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • zeer goed geluid
  • batterij duur
  • zowel bluetooth als bedraad

Minpunten

• Noise canceling kan beter
  • Niet in klapbaar

Gewoon-Sytse 1 mei 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Heb deze koptelefoon nu bijna een jaar, ik vind het een geweldige koptelefoon! De geluidskwaliteit is top en hij is niet al te duur (ondersteunt zelfs APTx HD). Echter is de ACN niet heel geweldig, maar goed genoeg voor de meeste mensen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Codecs

Minpunten

• Noise Cancelling

TheRacknker 8 februari 2019 Product gekocht

Sony WH-CH700N (Zwart)

Was heel makkelijk te gebruiken, moest hem wel eerst helemaal updaten via de software op mijn telefoon maar daarna was die helemaal klaar voor gebruik. Ik heb soms bij stoplichten rare onderbrekingen in het geluid.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Heel lekker geluid
  • Goede verdeling in bass en helder geluid

Minpunten

• Soms rare onderbrekingen
  • Niet inklapbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony WH-CH700N (Zwart)?