Sony WH-CH500 (Grijs)

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
linksquest 17 februari 2019 Product gekocht

Sony WH-CH500 (Zwart)

Omdat ik vaker ga wandelen of een stuk van de parkeerplaats naar mijn werkplek moet lopen, zocht ik een koptelefoon die niet te duur was, maar toch prettig zat en goed geluid levert. Voor mij persoonlijk voldoet deze koptelefoon daar perfect aan. Makkelijk te bieden en verbinden.

Pluspunten

• Zit prima
  • Niet te duur
  • Bluetooth verbonden
  • Via NFC makkelijk koppelen
  • Prima geluid
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Geen

seloh 22 juni 2021 Product gekocht

Sony WH-CH500 (Zwart)

Wilde een draadloze koptelefoon proberen en vond deze voor € 30,- Voor dat geld een A-merk koptelefoon, daar kun je je geen buil aan vallen en geen moment spijt van gehad. Zeer goede geluidskwaliteit voor een klein prijsje en zit ook prima voor een on-ear model.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Lange accuduur
  • Goedkoop
  • Hoge prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Oogt goedkoop

boot020 29 oktober 2019 Product gekocht

Sony WH-CH500 (Zwart)

Ik heb deze koptelefoon nu al een tijdje > 6 maanden en hij bevalt mij uitstekend. Naar mijn inziens zijn de audio en accu top voor deze prijs (€35). Alleen heb ik heel soms problemen met verbinden, maar dit is op te lossen door opnieuw te pairen.

Pluspunten

• Audio
  • Accu

Minpunten

• Soms problemen met verbinden.

gjjvandenberg 19 oktober 2019 Product gekocht

Sony WH-CH500 (Blauw)

Prima geluid voor deze prijs, bouwkwaliteit van hoofdband had beter gemogen, ook iets van padding op de band was fijn geweest.

Pluspunten

• prima geluid
  • accuduur
  • prijs
  • goede pasvorm
  • audio bij video loopt voldoende in sync.

Minpunten

• hoofdband ziet er wat goedkoop uit
  • geen padding aan binnenzijde hoofdband

NoTechSupport 9 augustus 2018 Product gekocht

Sony WH-CH500 (Zwart)

Hoewel ik normaal gezien nooit een Bluetooth-hoofdtelefoon zou kiezen, ben ik toch blij dat ik deze gekocht heb. Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit, het draagcomfort (al is een over-ear wel nóg comfortabeler) en de batterijduur. Nog geen problemen met de bouwkwaliteit, maar het kan zeker steviger.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Batterijduur

Minpunten

• Bouwkwaliteit is voldoende, maar niet meer dan dat.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony WH-CH500 (Grijs)?