Review door de redactie

Achtergrond - World of Warcraft Classic - Veel socialer dan de huidige versie

Tijdens de afgelopen BlizzCon spraken we met John Hight en Brian Birmingham. Zij zijn executive producer en technical lead van World of Warcraft Classic, dat in 2019 uitkomt .

137    5 nov '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
S8nderNewbie 15 november 2018 Product gekocht

World of Warcraft: Battle for Azeroth, Windows

Waardige opvolger van Legion. Sommige mechanics werken nog niet helemaal lekker, maar dit is bij elke expansion aan het begin. Vooral de questlines zijn van hoog niveau en de atmosfeer van de zones ook. Ik speel dit spel sinds Cataclysm en ik ga nog lekker door in Battle for Azeroth.

Pluspunten

• Levelen tot 120
  • Interessant nieuw levelsysteem
  • Nieuwe raids en dunegons (met soms humor ook)
  • Mooie nieuwe zones

Minpunten

• Sommie mechanics zijn nog niet goed gebalanceerd
  • Tussen 8.0 en 8.1 voelt het spel een beetje leeg nu

sushade 27 augustus 2018 Product gekocht

World of Warcraft: Battle for Azeroth, Windows

Opnieuw weer een sterke expansion voor WoW. Keek er een beetje tegen op na hoe geweldig Legion was maar BFA voelt voor mij al een stuk beter.

Pluspunten

• Ieder moment iets te doen
  • World PVP is echt terug
  • Nieuwe zones en classdesign zijn geweldig
  • Duidelijk betere graphics

Minpunten

• Bepaalde features zijn traag (wordt wel gefixt)

seanpaul 25 augustus 2018 Product gekocht

World of Warcraft: Battle for Azeroth, Windows

Feit dat dit product 3,4 miljoen keer verkocht is bij lancering bewijst maar eens weer hoe populair dit spel is. Heb het spel zelf altijd trouw gespeeld en nu ook weer deze expansie.

Pluspunten

• Speelt lekker
  • Veel extra content

Minpunten

• Dure expansie

Kenmerkend 16 augustus 2018 Product gekocht

World of Warcraft: Battle for Azeroth, Windows

Wat een stilte rond deze nieuwste uitbreiding... Bij de launch van de vorige, Legion, heb ik nog uitgebreid gewaarschuwd voor de teloorgang en werd daarop afgebrand. De kudde lemmings bleek op hol geslagen en rende toen blind achter de Legion-hype aan. Nu speelt niemand meer WoW.

Pluspunten

• Hopelijk wat leukere PvP
  • ?
  • ?

Minpunten

• Buggy
  • Graphics in handen van stagiaires?
  • Uitgestorven

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een World of Warcraft: Battle for Azeroth, Windows?