Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5

Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)

Na de LS50 en LSX ben ik ook erg benieuwd hoe KEF zich met al haar achtergrond en geschiedenis tegenwoordig zich ook in de headset markt In deze review ga ik dieper in op de Space One Wireless - Porsche Design.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Reisetui - wat wel aan de grote kant is
  • Stevig
  • Vrij veel meegeleverd - oplaadkabel, twee kabels om een device te connecten, klein etui en reisstekker
  • Batterijduur
  • Ruisonderdrukking
  • Slick design!
  • Headset zit in mijn geval gegoten!

Minpunten

• Geen aptX HD ondersteuning
  • Knoppen voelen wat onhandig
  • USB 2.0 - ipv bijv Type-c

b0b1991 23 december 2018 Product gekocht

Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)

Door mijn subwoofer van kef toch maar besloten voor deze headphones te gaan en wat een apparaat. Alles is uit de kunst, van de geluids kwaliteit tot de bouw kwaliteit. De noise cancelling is echt waanzinnig en een uiterst indrukwekkende batterijduur van 30uur met ANC aan!

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • Hoge bouwkwaliteit
  • Goede noise cancelling
  • Heel natuurlijk geluid
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet opvouwbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple