Bang & Olufsen Beoplay H8i (Beige)

€ 265,60
Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Galuni 3 februari 2019 Product gekocht

Bang & Olufsen Beoplay H8i (Beige)

Mooie hoofdtelefoon met een uitstekend geluidprofiel die prettig op het hoofd blijft zitten. Het grootste nadeel dat ik kan vinden is de (on)mogelijke wasbaarheid van de hoofdband.

Pluspunten

• Keuze materialen
  • Mate van afwerking
  • Geluidskwaliteit
  • Verborgen Microfoon
  • Active Noise Cancelling
  • Connectie mogelijkheden

Minpunten

• Simplistische App
  • Kost wat
  • De wasbaarheid

lohost 2 januari 2019 Product gekocht

Bang & Olufsen Beoplay H8i (Zwart)

Binnen de eisen die ik stel aan een headset is dit denk ik een van de beste opties. Een comfortabele headset met voldoende afstelmogelijkheid en praktische bediening. De snelle toegang tot 'social mode' en noice cancellation zijn fijne toevoegingen in een werkomgeving. Volledige review volgt later.

Pluspunten

• On-ear
  • USB-C
  • Prima geluidskwaliteit
  • Ruim voldoende bass
  • Ook bruikbaar met 3,5mm jack

Minpunten

• Midden/Hoog zou nog krachtiger mogen
  • Niet compact in te pakken
  • Geen beschermhoes

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bang & Olufsen Beoplay H8i (Beige)?