1 review

Otterbox Symmetry (iPhone 7 Plus) Transparant

Specificaties Soft case (Rubber, TPU) • Apple compatible - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Jasperrepsaj 7 juli 2018 Product gekocht

Otterbox Symmetry (iPhone 7 Plus) Transparant

Qua bescherming is dit een goed hoesje, alleen had ik het probleem dat de knopjes heel erg zwaar zijn om in te drukken. Hierdoor gingen de knopjes bij mij langzamerhand naar binnen staan en bleven ze uiteindelijk hangen. Heel erg irritant, voor mij een reden om een andere te kopen.

Pluspunten

• Bescherming

Minpunten

• Randen worden snel geel
  • Zet teveel kracht op knoppen
  • Relatief erg duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Otterbox Symmetry (iPhone 7 Plus) Transparant?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5