Specificaties DisplayPort • 2m - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
RainOfAshes 14 november 2019 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz

Niets mis mee en doet gewoon wat ie moet doen in combinatie met mijn 1440p 144hz 10-bit scherm. Deze kabel is DisplayPort gecertificeerd en valt volledig binnen de specificaties, anders dan vermeld in een andere review. Dat moet een andere oorzaak hebben.

Pluspunten

• DisplayPort certified
  • Werkt naar behoren
  • 1440p, 144hz, 10-bit HDR zonder problemen

Minpunten

• Niet de mooiste verpakking

anoniem987654 9 oktober 2019 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz

Als het eenmaal werkt dan werkt het, echter duurt het met deze kabel een minuut voordat mijn PC wil booten, met HDMI is dat 5 seconde. Met beetje zoeken op reddit kwam ik erachter dat de kabel waarschijnlijke stroom connector heeft aan beide kanten, niet in line met displayport standaarden.

Pluspunten

• Hoge resolutie

Minpunten

• resolutie overkill
  • boot issues

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz?